Lettere panikk og status

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra hun som har spist ferdigretter fra Toro fire dager på rad. Det er digg, jeg klarer ikke å stå på kjøkkenet helt og lage mat helt enda og det er faktisk ganske så sunt. Det er ikke reklame, men det burde det vært 😂

Jeg har vært litt bortskjemt når det kommer til å stå opp de siste ukene, så når jeg måtte opp ganske så mye tidligere enn normalt idag, så var det en kamp.

Det var kanskje like greit at C ikke skulle opp samtidig, for jeg humpet meg rundt på krykkene mine mens jeg bjeffa i skjegget som jeg ikke har. Grunnen til at jeg har sovet en time eller to lenger enn vanlig om morgenen i det siste, er fordi jeg ikke kan trene, så jeg er egentlig ikke så glad for det. Bortsett fra når jeg våkner da, så klart.

I dag har jeg vært og holdt årets siste foredrag på Rikshospitalet, og når jeg tenker meg om så har det jaggu blitt en god del foredrag i år.

Jeg hater det rett før jeg skal på, også syntes jeg at det stort sett er skikkelig ålreit, hyggelig og inspirerende etterpå. Jeg håper og tror at 2020 gir meg enda flere muligheter til å stå og skravla rett fra levra! Etter foredraget dro jeg hjem, leverte et utkast til en samarbeidspartner og nå sitter jeg her, skriver, svarer på mail og har panikk over hvor mange mennesker som ser på meg i dette sekundet.

I skrivende stund er det 507 mennesker inne på bloggen min, og det gjør at jeg føler meg kliss naken.

Nå er det 578.

Man kan bli svett på ryggen av mindre skal jeg si deg. Som for eksempel av å skulle re opp senga på trass, når man ikke kan gå. For eksempel. Behovet for å legge meg under dyna for å gjemme meg begynner å melde seg, litt for å ja, gjemme meg, men også fordi det hadde vært prima med en litta powernap😂

Det er kult å engasjere, men det er en stund siden sist, så jeg hadde glemt hvor skummelt det er å ha 48 kommentarer liggende til godkjenning der man ikke har peiling på om folk elsker eller hater deg. Men, det er digg å bruke stemmen også, å hamre litt løs og skape litt god (hold den god!!) debatt! Heia det.

Nå skal jeg forberede meg til morgendagens podkastinnspillinger, før jeg og C skal til storebror og dama, som forøvrig også heter Martine (har jobba litt med det) og bake pepperkaker for tredje gang på én uke. Nydelig med litt onsdagshygge og for denne pepperkakeelskeren❤️

Jeg ser forresten ut som en flekkete dalmatiner på bildet over, og det er fordi jeg tok spraytan forrige uke og jeg har blitt mint på at det er bedre å være bleik enn flekkete.

Vi snakkes senere! Klem fra meg til deg.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *