La meg oppdatere dere litt

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei og god mandag.💛 

Det er ganske rart, for akkurat sånn som livet ser ut nå, er det jeg lengtet etter da jeg hadde de mest ensomme, kjedelige og rare dagene i vinter. Da jeg satt i den lille, men fine leiligheten i Stockholm og C var på den tredje kampen for uka. Du veit, sol, sommer, ferie, hvert fall på en av oss og at livet bare skjer. At vi er hjemme, at vi er spontane og at livet er det beste det kan være. 

C kom hjem ganske overraskende på tirsdag. Jeg hadde egentlig innfunnet meg med at jeg ikke ville se han før helgen på grunn av karantenehotell, så da han fikk komme hjem til meg måtte jeg grine litt. Jeg skal innrømme at det faktisk var rart å få han hjem, nesten litt som at han forstyrra. Jeg tror jeg har holdt litt pusten, hatt stålkontroll på alt og holdt tunga så innmari rett i munnen mens han har vært borte, og egentlig hele sesongen, at når han kom hjem og serverte meg årets høydepunkt (ferie fra hockey, masse kvalitetstid og sommer) så fikk jeg sjokk. Jeg trengte faktisk noen dager til å lande i at han var hjemme, at vi skal være det til sesongen drar i gang ett eller annet sted igjen og at han akkurat nå bare skal være kjæresten min. Det har jeg savna. Helgen gjorde derfor veldig godt, og jeg kjenner at jeg gleder meg til hver dag fremover… Sommeren har vært hellig siden jeg møtte C, og selv om sommeren alltid betyr mye trening også, så er han hvert fall hjemme, tilgjengelig og til å regne med. Jeg elsker det, og trenger det for å være klar til og dra i gang igjen når høsten kommer.

La oss kikke litt på uken som gikk gjennom mobilen! 

Da han kom hjem på tirsdag sto det masse kos, godis og pizza på planen. Vi har en pizzarestaurant liggende på hjørnet under et minutt å gå fra utgangsdøra vår (livsfarlig!!!😂) som måtte smakes på. Jeg kan si det sånn… Det ble ikke siste gang, hehe!

Jeg har spist ute på uteservering for første gang på… Altfor lenge! Det var like nydelig som det denne salaten ser ut.

Smeltet freiamelkesjokolade (med en dæsj melk oppi) + jordbær =❤️

… Og det er ikke det eneste digge som har blitt spist denne uka. Dette er et lite, med deilig utvalg. Jeg tror faktisk omtrent alle middager i forrige uke ble spist utendørs!

Og hallo… Har du smakt denne? Den er SÅÅÅÅ god! Den smaker som sjokkokirsj! Jeg kjøper den på Kiwi.

Jeg har vært masse ute og at masse energi til å bevege meg, og det setter jeg så innmari stor pris på. Jeg var ikke like positiv på fredag når jeg var støl som juling men, haha! Det er jeg egentlig fortsatt…

Å, så fint det er at han er hjemme!

Jeg har pyntet meg, i DENNE sommerkjolen som jeg bare måtte ha (rabattkoden martineh20 gir 20 % rabatt på alle ordinære varer online hos BIKBOK ut i morgen). Jeg har blitt besatt av farger, og sitter i skrivende stund i en knæsj rosa treningssett.

Bevis! Dette er fra ICANIWILL (HER bla ned på siden for sports-BH-en også) og rabattkoden martineh20 gir deg 20 % rabatt på det og alle andre ordinære varer der også 💕 Disse shortsene er helt rå!

C ble ganske overraska da han kom hjem til babyrosa sengetøy, spesielt ettersom jeg har insistert på at det ikke skal noe annet enn hotellhvitsengetøy inn på soverommet. Vel… Nå er det andre boller. Nå vil jeg ha gult sengetøy og blomstrete også faktisk… Haha! Det er vel lov å ombestemme seg til det bedre vel?😂

Og jeg har selvfølgelig ikke pynta meg uten “Laila” som er mitt og mammas kodeord for denne undershortsen HER. Sånn er livet med lår som gnisser!

I går kveld satt jeg ute hos Ida og spiste jordbær og sjokkis da også og skravla med hun strikka (for meg holder det med hullete strikkasokker 😂). Jeg glemte helt å ta et eneste bilde, men det er vel egentlig et godt tegn… 

I uka som kommer står det flere spennende møter, en hel del jobb og en tur til Skien på planen. Det ene møtet er for et stort prosjekt jeg har jobbet med, som jeg er skikkelig spent på å dele med dere… Et annet er for noe vanvittig jeg og C har gjort… Oooops! Men, det får vi snakke om seinere. 

Jeg håper du har hatt en fin helg, og at uka som kommer blir minst like fin som deg. Stor klem fra meg, 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “La meg oppdatere dere litt

  1. Takk for at du deler helt normale bilder av kropp 👏👏

    Selv om jeg er godt over 40år så føler jeg at alle andre har finere kropp enn meg. Det er godt mulig også, men etter å ha fulgt så fine mennesker som deg en stund nå så har jeg faktisk hatt på meg bikini for første gang siden jeg var 18år. Riktignok kun i min egen hage, men det er et stooooort steg.

    Tusen takk til deg og alle andre som normaliserer kroppen 👏👏👏❤️❤️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *