Favoritter fra Ellos

Categories Inspirasjon

Reklame | Ellos

GOOOD SØNDAG I SOLA 💛 

Åh, så deilig det er at sola skinner, at den varmer og at jeg plutselig har fått motivasjon til å kle meg, stelle meg og pynte meg igjen… Jeg veit ikke om det er fordi landet vårt begynner å bli friskere, om det er fordi sommeren har meldt sin ankomst eller om det er fordi det rett og slett er så innmari mye fint rundt om i butikkene… Ellos har hvert fall, som alltid, MASSE fint inne nå – Og her er noen av mine favoritter… 

– Rabattkoden 435447 gir deg 33 % rabatt på den dyreste varen på et kjøp (gjelder alle varemerker) og 5 % ekstra rabatt på salget –

Denne favoritten finner du HER. Den finnes også i hvit…🤍

T-skjortekjole =💙 Den finnes i krem og sort også. Du finner den HER

Denne drømmen finner du HER

HVOR fantastisk er ikke denne blusen? Den finnes også i turkis! Du finner den HER. Å, så fin den er ❤️

Jeg sverger til pene sommerkjoler med armer som dette. Jeg føler meg så vel i det, elegant og pyntet – Samtidig som det er behagelig. Du finner den HER

Altså… Gi meg deilige sommerkvelder i denne kjolen, med brune med, fregner på nesa og en fest full av fine mennesker a! Du finner den HER.

Du kan også klikke deg inn HER for å finne alt det fine Ellos har å by på. Rabattkoden 435447 gir deg 33 % rabatt på den dyreste varen på et kjøp og 5 % ekstra rabatt på salget. Den gjelder på alle varemerker, og er gyldig frem til 30.6. 

Håper du får en finfin søndag, og at sola skinner litt på deg i dag 💛 Klem fra meg,

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *