Jeg vil bare stikke innom å si…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOD FREDAG ❤️

Her kommer det en liten fredagsoppdatering, og en liten takk for alle fine meldinger jeg har fått de siste dagene. Det gjør meg SÅ glad!

Vi er hjemme hos familien til C i Skien og jeg har allerede rukket å bombandere gutterommet hans med mine ting – Som vanlig. I kveld er det julebord hos mommo & beste og det var faktisk usedvanlig hyggelig å stå opp samtidig som mannen i mitt liv idag, for jeg kan faktisk ikke huske sist. Hverdagsgleder og alt det der!

Han har fri idag for første gang på en liten evighet, og da er det lite som slår det å få sove lenge, julemiddag med familien hans, skravling og mobilen på ‘måne’, selv om det bare er et døgn for livet kastes over oss igjen.

Jeg ville egentlig bare stikke innom å si hei, å si at jeg håper at du har det så bra som mulig og minne både meg selv og dere om at vi har lov til å kose oss på julebord, med fredagstacoen og med helgekosen med god samvittighet. Det har hvert fall jeg planer om! Så kos deg, senk skuldrene, knepp opp buksa og nyt.

Vi snakkes om litt! God helg, klem fra meg.

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg vil bare stikke innom å si…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *