Jeg vet ikke om det har skjedd før

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg vet faktisk ikke om det har skjedd at jeg har hatt en hel lørdag for meg selv før?

Nå ligger jeg hvert fall hjemme, det er ingen mann som surrer rundt her og det er helt stille. Jeg tror kanskje det er et tegn på at jeg begynner og bli voksen når det eneste jeg tenker er at det er NYYYYYYDELIG!

Jeg hadde så knekken når jeg kom hjem etter en 14-timers arbeidsdag i går og jeg orket så vidt og pusse tennene før jeg stupte i seng. Da passet det veldig dårlig at han som også bor her og som var full av energi skulle begynne å planlegge dagen i dag.

Det siste jeg husker før jeg sovnet var at jeg spurte om han ikke kunne holde kjeft og la meg sove. Den svært trøtte Martine glemte et øyeblikk prinsippet sitt om å alltid være venner før man legger seg og når man går ut døra hjemmefra.

Vi var heldigvis venner igjen i dag morges da han dro avgårde på årets Iron Man. Det arrangeres hvert år og alle lagene i Get-ligaen deltar. Der kåres det best trente laget og de beste utøverne. Her jeg ligger og skriver nå er jeg sjeleglad for at det ikke er jeg som skal testes opp og ned, men heia C – Jeg heier herfra🤗👇🏼

Jeg er ganske dårlig til å ha fridager, for det går ti minutter også vil jeg male hele leiligheten, rette opp det skjeve tårn i Pisa og bygge ett slott i rastløshetensnavn. Men jeg prøver å minne meg selv på hvor sliten jeg var i går kveld og tenker at andre mennesker elsker å ikke ha noen planer, samtidig som jeg prøver å bli en sånn en.

Jeg tror vi skal til Skien i kveld, men jeg sa hold kjeft og natta under planleggingsmøtet i går kveld, så det blir spennende å se hva møteansvarlig har bestemt mens jeg sov.

Nå skal jeg gjøre unna litt jobb før jeg skal ta fatt på denne frilørdagen. Kanskje jeg rett og slett skal sette meg ut på terrassen i bikini og bli der? Eller rydde litt i boden til naboen? Neida, hehe.

GOOOD LØRDAG💛

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *