De første arbeidsdagene etter ferien er snart unnagjort og det føles bra! Denne uken har det vært litt jobb, litt Norway Cup, litt grilling og litt kos. Litt av alt og jeg digger det.

Det eneste det har vært litt for lite av denne uka er trening, men på mandag er det andre boller. En dag uten trening har absolutt mening, men det kan fort gjøre helheten litt bedre!

I dag har jeg spilt inn to podkastepisoder og jeg gleder meg til å dele hele to episoder med dere neste uke. Tema og gjester holder jeg hemmelig litt til, men jeg håper og tror at dere kommer til å like det! I episoden som kommer på mandag får dere hvert fall svar på noe MANGE har lurt på.

I skrivende stund sitter jeg og venter på at det skal bli min tur i sminken hos TV 2. Jeg skal nemlig gjeste God Sommer Norge i kveld sammen med Roar Thon og jeg gleder meg masse. Tema er alkohol, drikkepress og hvorfor jeg ikke drikker.

Sendingen starter 20.00 og vi er på fra etter 20.10 en gang!

Nå skal jeg bli sparklet og klar, åpne hjertet mitt litt også spise middag med familien min ♥️

Jeg håper det har skjedd noe fint med deg i dag. GOD HELG, vi snakkes!

 

4 kommentarer

4 thoughts on “God Sommer Norge!

  1. Hei! Jeg kom over et bilde av deg fra du ble intervjuet av GM Norge (?), der du hadde på en lysblå kjole med gule blomster. Den var nyydelig, hvor har du kjøpt den? 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *