Jeg vet ikke helt hva jeg skal si

Categories Blogg

I dag føler jeg meg sånn👆🏼

Jeg har en av de dagene der jeg kan begynne å grine av at det er tomt for ost i kjøleskapet og av at headsetet mitt har krølla seg. Jeg er sur, jeg bjeffer for ingenting og er rett og slett fortvila.

Det har ikke skjedd noe spesielt og alt er egentlig bra. Det er bare livet som har slått meg litt i trynet og jeg som har foretatt en krasjlanding.

Hurra for drittdager si!

Jeg har derfor ingenting annet å komme med en dette heller. Jeg vet liksom ikke hva annet jeg kan si enn ‘hei, denne dagen suger, f*ck off, hade’.

Jeg kunne lata som at alt er fryd og gammen idag, men jeg spyr av tanken. Av og til så er’e dritt, og sånn er det jo bare. Og alle dager er ikke like digge, dessverre! 

Nå skal jeg prøve å putte den dårlige samvittigheten jeg av en eller annen grunn kjenner at presser på i brystet i en skuff (plis, bli der), logge av og ta fatt på serien ‘Quicksand’ sammen med mamma.

Ja, også trøster jeg meg med at det heldigvis er det mange flere gode dager, enn dager som idag💖

Jeg håper at dagen din har vært fin og om ikke – Så er det helt greit og jeg håper at morgendagen blir bedre.

Vi snakkes. Klem fra meg!

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg vet ikke helt hva jeg skal si

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *