Jeg veit det…

Categories Interiør 🏡

Reklame | BGA Fotobutikk

Jeg veit at jeg er tidlig ute. Jeg veit at jeg sikkert kommer til å endre mening haugevis av ganger. Jeg veit at jeg heller burde sove enn å skrolle. Jeg veit at C kommer til å bli gæren av alle meldingene mine. Men, det er faktisk veldig gøy å ha kjøpt nybygg. Det er faktisk veldig gøy at jeg (ja, og C da, hehe) skal få gjøre noe til vårt, at jeg endelig skal få sette mitt eget preg på et hjem vi skal bo i så lenge vi gidder og at vi kan få gjøre omtrent hva vi vil.

Det er jo ikke til å legge skjul på at jeg er oversnittet interessert i interiør og jeg kan meddele at jeg allerede har en lang liste med ting jeg ønsker meg, allerede før jeg vet helt hvordan ting blir. Lov å glede seg si! 

Vi har omtrent bodd i flere leiligheter enn jeg klarer å telle de siste årene. Jeg er innforstått med at det kommer til å bli flere også, men da føles det ekstra godt å vite at vi har et sted å kalle hjem.

Til tross for at jeg har bodd i en haug av leiligheter både her og der de siste årene, så er det en ting jeg aldri har hatt og det er ordentlig speil! Jada, vi har selvfølgelig hatt speil på badet, men det er det eneste. Så om du ikke trodde at speil var noe man kan engasjere seg i, så kan jeg meddele at jeg lå i over en time før jeg skulle sove i går kveld og skrollet meg gjennom sidene til BGA fotobutikk for å se på speil. Speil. Speil. Speil. 196 forskjellige speil på siden faktisk. 

Jeg har faktisk aldri vært innom BGA fotobutikk tidligere, men i går sendte jeg C fjorten lenker med ting jeg kan tenke meg. Alt fra speil (så klart) til rammer (klikk HER for å komme til fotorammene) og til postere. Ja, og i går formiddag sendte jeg han link til noe av det som står øverst på ønskelista:

Fikk en tommel opp tilbake. 

Jeg har ønsket meg et sånt speil SÅ lenge (klikk HER for å sjekke ut utvalget deres av speil) Jeg nevnte det for mamma og hun sa at hun savnet den tiden der jeg ønsket med en ny Barbie. Jeg slet litt med å tolke det, men tror det er at hun syntes det er rart at jeg, Barbie-elskeren, har blitt så voksen at jeg ønsker meg ting som ja, et speil.

Nei, nå drømmer jeg meg egentlig bare bort her jeg sitter og skriver. Uansett, ville bare  tipse om BGA fotobutikksiden jeg nå skal bli en som tipser om sånt. Litt hvert fall. 

Vi snakkes, hilsen hun som omtrent har kjøpt spisebord et år i forveien. Godt jeg har kjøpt med en som holder meg i øra.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *