Jeg tror jeg trekker det tilbake

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg kaller dette bildet ekte kjærlighet. 

Hei’ og hå! Jeg håper dere har det fint og at sola skinner der hvor du er💛 Akkurat nå sitter jeg ute, med sola i ryggen samtidig som jeg myser med øynene. I dag har jeg løpt meg en tur, hengt ved bassenget, fått sol på kroppen, spist god mat, masse vannmelon og nå sitter jeg her. En bedre mandag med andre ord.

Dette innlegget skulle egentlig handle om noe helt annet enn hva det kommer til å ende opp med og handle om, for jeg må nemlig komme med en beklagelse. Ja, ikke det at jeg har gjort noe veldig ille.

I forrige uke stilte jeg nemlig spørsmål på Instagram om hva det kunne være kult å lese om på bloggisen i sommer. Det var mange, eller, fire stykker (vi influensere har jo en liten tendens til å kalle det mange) som lurte på om jeg ikke kunne dele hva jeg har med meg i kofferten på ferie.

Jeg anså det som en kjempe god ide, noterte det og jeg hadde egentlig planer om å dele det idag. Men, da jeg kom opp på rommet for å gjøre det, så gikk det opp for meg at jeg angret. Hvorfor?

Jo, fordi:

Det bare skjer. Hver gang jeg reiser bort med en koffert på slep, så tenker jeg at: NÅ skal jeg ha system, jeg skal ha kontroll, jeg skal vite hvor alt er og det skal ikke bli kaos. Men, så bare blir det sånn. Hver bidige gang. Jeg tok meg selv i at jeg nettopp skrev at jeg ikke hadde kontroll, men kontroll har jeg. Mamma sier at det er en god egenskap å ha kontroll i kaos, og det har jeg i kofferten min.

Ja, og det kommer ikke på tale at jeg bruker tid av ferien min på å rydde i kofferten for å legge det ut på bloggen. Så, til dere jeg lovte det: Jeg tror jeg blir nødt til å trekke det tilbake😅

Nå skal jeg klappe igjen macen, også snakkes vi. I dag tror jeg vi skal lage middag i leiligheten og se landskamp. Da har jeg det som plommen i egget 🌴

Stor klem fra Mallorca! Eller Mællis som jeg så er kul fyr kalle det. Jeg tror at jeg står over og overlater det til de kule.

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Jeg tror jeg trekker det tilbake

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *