De sexy bildene fra dusjen…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️, Tanker 💭

Det hender jeg får meldinger i innboksen min som gjør at jeg omtrent detter av stolen. Alt fra betroelser om fotsopp og penisbilder, til tilbud om luksuriøse reiser fra fyrer på alder med min egen bestefar. Takk for infoen og takk for invitasjonen! 

I dag har jeg fått en melding fra en fyr overalt hvor det går an å sende meg melding. I hver melding har han lurt på om jeg ikke kan sende han noen sexy bilder fra dusjen, om han ikke kan få bli med meg inn i dusjen og om hva jeg liker å gjøre i dusjen.

Jeg vet ikke hva han tror at jeg egentlig holder på med i dusjen, men jeg tenkte å avgi en forklaring.

1. Jeg barberer leggene mine.

2. Ofte tar jeg tannpussen i dusjen… 

​3. Ja, det kan skje at jeg klipper tåneglene…. 

4. Og jeg vasker håret (med blåshampoo i dag om du måtte lure)

5. Ja, og en del ting som det ikke er mulig å ta bilde av…

Som når jeg synger i dusjen. 

Jeg vil vel tro at de fleste tar dusjen sånn som meg, men jeg setter pris på at noen tror at jeg ser steinhot ut når jeg dusjer.

Men, jeg tror det får bli med fantasien… Eller ikke:

– Følg meg gjerne på Instagram: @Martine.halvs

9 kommentarer

9 thoughts on “De sexy bildene fra dusjen…

  1. Haha du ass!
    Hvem vet, kanskje denne moroklumpen ville se om du tissa i dusjen 👌😊🛁🚾🚽

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *