Jeg tjente 7000,- kroner på… Fem minutter!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

HEI PÅ DEG.❤️

Jeg har nettopp spart 7000,- jeg, eller tjent – Det spørs jo litt hvordan du ser på det, hehe. Ja, på å egentlig ikke gjøre en damn shit. Eller, jeg måtte ta opp telefonen, snakke i telefonen i cirkabirka fem minutter også voilà! 7000,- kroner spart. Jeg har hvert fall aldri tjent så mye på fem minutter før. 😂

Og med denne veldig klikkvennlige overskriften, der grunnen til at du enten swipet opp eller klikket deg inn antakeligvis var hæ, hvordan klarte hun det?!, så skal jeg fortelle deg hvordan.

  1. Jeg fikk rumpa i gir.
  2. Jeg tok praten med et annet mobilselskap enn hva jeg har brukt, fikk et tilbud og jeg sparer herved 6990,- eksakt i året, på å ha akkurat det samme som før. 

HURRA! Det føles like digg som da jeg for litt over et års tid siden byttet forsikringsselskap på bilen min og sparte inn enda mer enn på denne praten. Og, det føles like surt nå som da, og ha kastet penger man gjerne skulle brukt eller hadde trengt til noe annet ut av vinduet. 

Jeg kan jo spørre meg sjæl om hvorfor jeg i alle dager har utsatt den samtalen i… Altfor lenge hvert fall. Gurimalla så teit a gitt.

Akkurat nå så skjønner jeg ikke hvorfor jeg har utsatt det og utsatt det, men grunnen er vel at det liksom er litt tiltak. At det er litt stress. At det litt uuugh. Men! Jeg syntes jo tross alt at det er ganske mye mer stress å kaste 7000,- kroner ut av vinduet i løpet av et år som jeg ikke behøver, pluss at det ikke føles så veldig stress når man endelig har gjort det!

Og med det så vil jeg bare si: Ta den samtalen, gjør det du venter på, prat med den personen, book det møtet og få rumpa i gir. Det er jo så sjukt verdt det, og du veit: En krone her, en krone der! Heia deg.

Jeg håper dagen din er fin, det ble hvert fall min da den nye regninga kom, hehe ❤️

8 kommentarer

8 thoughts on “Jeg tjente 7000,- kroner på… Fem minutter!

  1. Hei på deg, Marty Party!
    Jeg er glad på dine vegne for at du har spart så mye pæng. Hva skal du bruke dem på, tror du? Personlig hadde jeg nok brukt den på en softis eller vaffel. 😎
    Mvh
    Røveren
    Roever.no

  2. Har nettopp ordnet billigere tlf abonnement, billigere bilforsikring og billigere Internet 😊Endel å spare på det ja🤗

  3. Har et dyrt mobilselskap og har sittet på gjerdet for lenge selv, men vet ikke hvem jeg skal velge. Vurderer OneCall og Talkmore pga reklamene deres (de lover at det er billig). OneCall ser litt billigere ut på nettsidene til de to selskapene, men antar jeg kan få en enda bedre deal hvis jeg ringer til dem. Hvilket mobilselskap valgte du?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *