Jeg svarer på spørsmålene deres!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Annonselenker

– Solbrillene mine finner du HER

Hei rockestjerner! God søndag💛 Jeg håper at du og dine er friske og raske, at du har det ålreit der hvor du er og at du henger i stroppen!

Jeg ligger som vanlig i senga og svarer på ukens spørsmål og svar. C ligger og halvsover ved siden av meg, og så fort jeg er ferdig å svare, så skal vi opp og hoppe, men først ukens spørsmål og svar:

Hvordan har du det?

Så bra det går an å ha det etter omstendighetene. Jeg er liksom konstant litt stressa og urolig, samtidig som jeg forsøker å gjøre det beste ut av det. Jeg håper at du har det fint💕

Er du forlovet?

Nei, det er jeg ikke!

Er du kristen, med tanke på smykket du bruker? 

Jeg ser ikke på meg selv som religiøs, men jeg er mest knyttet til kristendommen – Om du skjønner hva jeg mener?

Har du utdanning? Om ikke, ønsker du det?

Nei, det har jeg ikke – Men ja, det gjør jeg! Funderer mye i disse dager!

Hva skal dere gjøre med leiligheten om C ikke skal spille for Frisk Asker?

Vi har bestemt at Asker er det stedet vi vil at skal være hjem. Det er hit vi vil komme når vi er ‘hjemme’, samme hvor han skal spille eller hvilket land vi skal bo i. Selv om han/vi kanskje skal ut på eventyr etter hvert, så er jeg avhengig av å være mye hjemme. Vi elsker Asker og vi både trenger og vil ha et hjem her.

Hva er din favorittsøvelse uten treningsutstyr?

Hmm, godt spørsmål! Jeg er jo veldig glad i å løpe, enten en joggetur, intervaller eller i trapper. Når det kommer til styrke så syntes jeg genrelt styrke med egen kroppsvekt er helt supert! Om du trenger et tips til en økt, så kan du teste denne som jeg delte på Instagram her om dagen (@martine.halvs)💪🏻

Hvordan finner du gjester til podkasten din?

Fra over alt! Fra mennesker som inspirerer meg, til mannen i gata som har noe på hjertet og noe å komme med.

Hva syntes du om influensere som kjøper seg følgere?

Det er jo svindel om man tjener penger på følgere som ikke eksisterer, når det er sagt så syntes jeg egentlig at det bare er skikkelig synd og det er nok mer av det enn vi aner. Også hos de som ikke er influensere! Min forrige Instagramkonto besto av en haug av falske spøkelsesfølgere og engasjementet var nærmest ikke eksisterende, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg kvittet meg med det og startet min nye konto. Poenget er: Det er mye bedre å ha en konto med færre, gode og troverdige følgere, enn en haug av falske eller uengasjerte følgere.

Har du endret navnet ditt?

Ja, det har jeg! Jeg fjernet mellomnavnet mitt da jeg var 16 år.

Hva gjør dere i disse korona-tider?

Vi er mye hjemme, trener mest mulig ute i skog og mark + terrassen, rydder, ordner og surrer. Jeg jobber jo også hjemmefra, og det gjør jo for så vidt C også, som stort sett ikke gjør noe annet enn å spise, sove og trene om dagen, hehe!

Tjener du mer nå enn da du jobbet i butikk?

Ja, det gjør jeg. MEN! Jeg savner ofte å jobbe i butikk, og syntes det er skikkelig ålreit.

Hvor kan man høre boken din og hva handler den om?

Om du klikker HER, så finner du den i vanlig bok, e-bok og som lydbok! Der står det også beskrivelse. Send meg en melding på Insta om du lurer på noe💕

Bleker du tennene dine? De er så hvite!

Nei, det gjør jeg ikke – Men jeg får MASSE spørsmål om det! Om jeg kommer over en tannbleking som er rå, så kan jeg seff slenge ut tips, men mitt beste tips er: Puss tennene dine godt, ta munnhygiende på alvor og husk at tennene våre ikke er lagd for å være kritthvite!

Hvordan ta kontakt med en gutt via Instagram?

Hmmm… Hva med å begynne og følge, kanskje like noen bilder også bare fyre av en melding? Er han nysgjerrig, så napper han forhåpentligvis på! Ikke tenk så mye og kjør på du 🙌🏻

Er du miljøbevisst?

Ja, det er en selvfølge for min del. Er det ikke sjukt usexy å ikke være det i 2020?

Hvilke plagg syntes du er et must i disse tider?

Jeg skal dedikere et helt innlegg til dette spørsmålet!

Hvilket klesplagg står øverst på ønskelisten din nå?

Oh boy, det er mye, haha! DENNE er høyt oppe på lista, sammen DISSE øredobbene☀️

Nå skal jeg opp og hoppe! Etter litt frokost står det trim på planen, før vi skal ut i skogen en tur. Jeg håper du får en finfinfin søndag!

Klem fra meg.

5 kommentarer

5 thoughts on “Jeg svarer på spørsmålene deres!

  1. Åhh elsker bloggen din! 😍😍
    Noen spørsmål:
    Hvor høy er du? Syns du har så sykt fine bein😍😍
    Og hvilke sko str bruker du?

    Du inspirer meg med dårlig selvtillit og noen ekstra kiloer til og rocke meg selv og være stolt!

  2. Siden du skriver at du liker intervaller og sikkert henger ved ishallen en del. Har du prøvd trappeintervaller i den trappen som er laget av skøyteklubben ved skøytehallen i Asker?

    Lang og bratt. Anbefales veldig om du er forberedt på en skikkelig syreøkt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *