Jeg svarer på spørsmålene deres!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Hei gjengen! Jeg håper at dere har det bra💛 I dag står det familie, frisk luft og taco på planen. Etterlengtet og på tide! Ja, også har jeg lovet mamma at vi skal rydde gjennom klesskapet mitt her hjemme på Nesodden. Men, det må til det også. Jeg har nemlig en lei tendens til å sende alt jeg ikke bruker hjem hit, og her blir det liggende. Så nå er det på tide med en opprydning for å selge og gi bort det som ikke brukes lenger. Men, først er det duket for ukens spørsmål og svar:

Hvordan har du det?

Jeg har det helt greit! Det er mye om dagen, jeg henger litt etter og føler at jeg mangler kontroll på en hel del. Men, det skjer mye bra og jeg har det bra!

Hva er grunnen til at du ikke oppdaterte noe i går?

Jeg hadde rett og slett behov for å bare være! Jeg sov lenger enn lengst, gikk meg en tur, spiste pizza til lunsj, dro på kampen til C og hjem til mamma og pappa på kvelden.

Hvor mange eksemplarer har blitt solgt av boken din?

Det vet jeg faktisk ikke enda! Du kan bestille den HER om du vil.

Har du en storebror?

Ja! Det har jeg. En lillesøster og en storebror. MIIIDT i blinken!

Angrer du på at du ikke ble med på årets sesong av Paradise Hotel?

Nei, det har jeg ikke gjort et sekund!☀

Hvor mye penger bruker du i måneden?

Ah, jeg skulle ønske jeg slapp å bruke noe, haha! Det kommer helt an på hva som skjer, hva jeg skal og hvor mye jeg er hjemme.

Hva gleder du deg til fremover?

Jeg gleder med til våren kommer for fullt, til jeg skal på ferie med familien min i sommer, til å gjennomføre prosjektene jeg jobber med og til å være med folk som gjør meg godt.

Kunne du tenke deg å bo i en annen norsk by?

Ja, det kunne jeg absolutt!

Hvor mange norske følgere har du på den nye Instagrammen din?

Jeg er 95 % norske og det er skikkelig kult! Følg meg på @Martine.halvs.

Hvilken videregående gikk du på?

Jeg gikk på Kristelig Gymnasium!

Hvordan går det med deg og C?

Det går veldig fint. Det er mye på hver vår kant, men ting er veldig fint og det er jeg skikkelig glad for!

Hvor høy er du?

Jeg er 1.80 og jeg diiiiigger det.

Nyt søndagen! Stor klem💖

// Marty

1 kommentar

1 thought on “Jeg svarer på spørsmålene deres!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *