Jeg svarer på spørsmålene deres!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Svart genser HER – Hvit genser HER (gå opp en str om du vil ha de oversized, du kan også gå opp to for ekstra oversized)

GOD SØNDAG, her kommer ukens spørsmål og svar…

Hvordan har du det?

Jeg har det bra! Alt hadde vært primaballerina om ikke Covid-19 hadde eksistert eller om det hvert fall hadde vært under kontroll. Jeg forsøker allikevel å gjøre det beste ut av det, prøve å flytte fokuset mitt fra alt som ikke går veien eller alle humpene på veien det skaper. Vi har jo snart brukt et år av livet vårt på dette, og jeg har brukt så sjukt mye tid på å være lei meg, bekymra og stressa, og jeg prøver å være alt annet, for det hjelper jo ingen verdens ting. Jeg håper at du har det bra.❤️

Eier eller leier dere leiligheten dere bor i, i Stockholm?

Vi leier den av en tidligere lagkompis av C! Vi leier den ferdig møblert, noe som er helt primaballerina. Vi veit jo aldri hvor lenge vi blir der hvor vi bor på grunn av hockeyen, så vi kan nesten ikke drive og drasse med oss, eller kjøpe nye møbler til hvert hjem.

Vet dere hvor C skal spille neste sesong?

Nei, vi vet ingenting enda. Denne tiden på året og tiden som kommer går meg på nervene hvert år når det nærmer seg slutten på kontrakten, og kontrollfreaken i meg går nesten bananas, haha. Spennende blir det hvert fall, om det blir Stockholm eller et annet sted!

Hvilken prevensjonsmiddel anbefaler du?

Det jeg anbefaler er å ta kontakt med en fagperson som kan hjelpe deg med å finne det som passer for deg og din kropp!

Hvor kan jeg bestille boka di?

HER 😍

Snuser du?

Nop, jeg har heller aldri gjort det!

Har dere snakket om når dere kunne tenke dere barn? (OM dere vil ha det)

Ja, det har vi, men det er ingenting jeg tar som en selvfølge, ei heller noe som er aktuelt nå. Jeg vil gjerne holde det privat til den dagen vi forhåpentligvis er så heldige at vi får oppleve det. ❤️

Kommer du til å ta vaksina?

Jepp!

Hvem tjener mest av deg og C?

Dette trøtte trynet her:

Hvilken selvbruning bruker du til ansiktet?

Jeg bruker DENNE og jeg digger den!

Hva synes du om influensere som reiser på sydenferie?

Hva med det? Det er klart influensere må få reise, inspirere og kose seg vel! Det er jo jobben vår ❤️ Kødda. For en av veldig mange som ikke har klemt besteforeldrene sine på snart et år, en som ikke har sett vennene sine siden sommeren og som bor i et annet land og i et hjem familien min ikke en gang vet hvordan ser ut, så ja. Jeg tror det finnes unntak fra reglene av en grunn, men ikke fordi noen fortjener sol og varme mer enn noen andre. Vi står i dette sammen, og må gjøre vårt beste alle mann. Jeg veit det er tungt og vanskelig for mange av oss, at det kan være fristende å gi en klem og at meteren kan virke som en mil, men vi kommer ikke nærmere hverandre ved å stikke til syden. Vi MÅ fortsette å gjøre vårt beste, holde avstand, teste oss og ta vare på hverandre på andre måter enn gjennom en klem, alle mann alle. Ensomme, forelska og eventyrlystne influensere også. ❤️

Hva skjer med ligaen C spiller i? Er den påvirka av Covid?

Den har vært det. Hele laget til C har jo hatt det, og jeg tror de fleste andre lagene også har hatt det nå. De la heldigvis opp serieoppsettet sånn at det skulle være rom for opphold, og det har gjort at det har gått fint å flytte ganske mange kamper. Så det ruller og går som normalt nå, bortsett fra publikum selvfølgelig. Bank i bordet!

Hva er viktig for deg i et vennskap?

✨ Respekt, forståelse, kjærlighet og humor ✨

Tenker du noen gang på at du er et dårlig forbilde fordi du trener så mye?

For meg er det en gave å kunne bevege meg. Å ha en kropp som fungerer. En kropp som er frisk.
Jeg beveger meg for å lufte tankene mine. Jeg beveger meg for å sove litt bedre om natta. Jeg beveger meg for å ha litt mer overskudd. Jeg beveger meg for å være en litt blidere samboer. Jeg beveger meg for å orke litt mer. Jeg beveger meg for å kvitte meg med de kjipe følelsene.
Jeg beveger meg for å orke og løpe etter mitt kommende tantebarn, for å være sterk nok til å kunne hjelpe naboen og bære inn den nye sofaen og for å ha overskudd til å stille opp for menneskene rundt meg. For å være rusta til alt jeg har i møte, for å ha overskudd til det jeg vil og for å ha det best mulig med meg selv.
Jeg driter i om jeg har six pack, thigh gap eller hva søren vi nå blir fortalt at vi burde ha, livet er jo (heldigvis) så mye mer enn det. Så nei, det har jeg ikke tenkt på. Men jeg tenker ofte på hvor heldig jeg er som har en kropp som fungerer til det jeg ønsker å bruke den til. 💛

Er dere fornøyde med den nye leiligheten?

OM VI ER! Altså, jeg må klype meg i armen hver gang jeg ser bilder derfra (og de gangene jeg har fått vært der). Det skjer ting der stadig vekk, og jeg gleder meg til sesongen er over, til vi kommer hjem og til å flytte inn der, sånn på ordentlig. Vi har fått opp et HELT rått bilde på soverommet vårt nå, som jeg gleder meg til å vise dere! I morgen blir det skrudd opp solskjerming på soverommene og innen en måned håper jeg at sofaen kommer. For ikke å snakke om skyvedørsgarderobene!🤞🏻

Jeg håper søndagen din er, og blir veldig fin!

Hilsen hun som skal holde sitt første digitale foredrag idag, og som er veldig spent på hvordan det blir – Men som er veldig glad for alternativer i en jækla kronglete tid. Håper du får en fin søndag ❤️

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg svarer på spørsmålene deres!

  1. Jeg prøvde å spørre legen om prevensjon. Jeg fikk beskjed om å
    Google. Fikk med meg utskrift fra 2 nettsider med litt mer informasjon da jeg sa at uansett hvordan man googler ender man opp med kreft.

  2. Hei, spørsmål angående kleskolleksjonen din! Vet du hvem som produserer klærne dine? Helt spesifikt hvilke hender som syr klærne dine, og om de må fraktes langt for å nå Norge? Jeg synes budskapet på klærne er helt genialt, digger konseptet, og håper så inderlig at det er tenkt igjennom med tanke på miljø og bærekraft også 🙂

    1. Hei Maja, så hyggelig!

      GUTS blir trykket og produsert av D2merch i Stavanger og ALT sendes derfra. Heia det lokale og nære! Klærne er produsert av Stanley/Stella som er et fantastisk brand. De lager klimavennlige klær og GOD kvalitet, med de beste sertifiseringene og godkjenningene som feks. GOTS og FairWear <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *