Jeg svarer på rykter om meg

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg husker at jeg på barneskolen satte ut en falskt rykte om at en fyr i klassen over meg var forelska i meg, kun fordi jeg var forelska i han. Det var ikke spesielt populært og jeg vil tørre å påstå at jeg siden da har vært dårlig når det gjelder ryktespredning og usannheter. Ja, ikke det at noen som er ekspert på det ville skrevet det på bloggen sin. Men hey, jeg lover – Jeg er dårlig på det.

Jeg har fått med meg at det har vært litt trendy å svare på rykter om seg selv på sosiale medier en god stund, og jeg tenkte i at svakt øyeblikk at jeg skulle begi meg ut på den trenden. Hvem i alle dager vil frivillig høre rykter om seg selv a?

Heldigvis for meg ble det nesten mer som spørsmål, enn brutale rykter – Selv om det dukket opp et par av de også når jeg delte på Instastory at dere kunne fyre løs.

Nå har jeg svart på det aller meste, så hold dere fast. Det måtte jeg:

✗ At du er mer sjenert i virkeligheten enn du virker på Instagram

Jeg tror faktisk ikke jeg finnes sjenert… Jeg er stort sett veldig åpen og har null problem med å snakke med noen. Jeg kan derimot føle meg litt utilpass i noen situasjoner, men er veldig lite sjenert!

✗ Har hørt et rykte om at du ble “invitert”/spurt om å være med på VIP-laget i Paradise hotel i år

DEEEET stemmer.

✗ At grunnen til at du var borte en god stund i 9.klasse var fordi du tok abort.

Jeg hadde hjernerystelse og var borte i en måned litt av og på🤚🏼

✗ At du ble sammen med C fordi han spiller hockey

La oss si det sånn. Jeg har ikke holdt ut med den mannen i over fire år (jada, en liten break var nødvendig inni der) fordi han spiller hockey. Det har kanskje til tider vært vår største utfordring, så neh.

✗ At du fikk sparken fra Side2

Jeg er fortsatt i Side2, så det stemmer nok ikke!

✗ Du liker ikke bloggere som viser for mye kropp på Instagram

1. Ingen sin verdi måles i kroppen deres – Uansett.

2. Bloggere er overhode ikke noe verre enn mange andre.

3. Folk får gjøre AKKURAT hva de selv ønsker med sin egen kropp.

4. Jeg er ikke alltid enig i at noen velger å selge på sex og kropp på blant annet Instagram og syntes det er synd at fokuset ligger der. Men, det betyr ikke at jeg ikke liker de🌻

✗ At du bare juger om at du ikke drikker alkohol

Skål.

✗ At du har et ønske om å være populær

Tro det eller ei, men jeg kunne aller helst ønske at jeg kunne gjøre det jeg gjør og samtidig latet som jeg var en annen. Jeg trives best i hagen hos bestefar der det ikke er noen andre, men jordbær på bordet og rådyrene som nærmeste nabo. Men med tanke på at jeg driver med det jeg gjør vil jeg selvfølgelig nå ut til flest mulig og gjøre det best mulig, men det er ‘jobb-Martine’, ikke den private Martine som helst vil grille pølser i skogen med familien og ikke bry seg om noen andre.

✗ At grunnen til at du og C gjorde det slutt (hadde en pause) i fjor var fordi en av dere var utro.

Nei, det stemmer overhode ikke!

✗ At du røyker?

Nop. Jeg har faktisk aldri prøvd heller, haha!

✗ At du kjøper følgere til Instagram

Jeg har 95 % norske følgere på kontoen min, så det stemmer ikke. Vi er en skikkelig fin gjeng der inne og jeg har lært meg at det er mye bedre å ha færre, trofaste og gode følgere, enn mange uengasjerte og uekte!

✗ At du har ligget med j*velig mange

Hvem jeg ligger med, hvem jeg ikke ligger med, hvor mange jeg har ligget med eller ikke har ligget med er heldigvis min business. Og om jeg har ville ligget med j*velig mange eller ei er også det. Fett å være sjef over egen kropp og seksualitet!

✗ At du het noe mer enn Martine Halvorsen før?

Det er sant!

✗ At du og Isabelle Eriksen kranglet etter du slapp podkastepisoden med henne

OOOOOVERHODE IKKE! Jeg digger Isabelle.

✗ At C betaler deg lønn hver måned

I wish.

✗ At du har skiftet kjønn.

Denne vurderte jeg om jeg skulle droppe, men jeg tenkte at det var greit å avkrefte det og samtidig si at om det hadde vært tilfelle så ville jeg vært sinnssykt stolt av den dama jeg er. Det er jeg for så vidt nå også.

✗ At du ikke har kontakt med broren din?

Det stemmer ikke. Han er bare ikke så mye å se på blåggisen, hehe!

Haha! NÅ var det gjort. Aldri igjen. Eller joda, men ikke på en god stund si!

Jeg håper dere har det bra, nå skal jeg tørke svetta også snakkes vi senere💛

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *