Jeg svarer på det jeg vanligvis ikke svarer på…

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

GOD SØNDAG❤️ Har du det fint? Det håper jeg hvert fall!

Den siste uka har vært litt rar, og akkurat nå så var det skikkelig digg å bare ligge i senga, skrolle gjennom macen og svare på ukens spørsmål og svar.

C er på trening for å forberede seg til kamp i ettermiddag og jeg har ikke planer om å stå opp helt enda. Jeg har tatt et dypdykk i innboksen min, og i dag tenkte jeg at jeg rett og slett skulle kline til med litt spørsmål og svar uten om det vanlige. Ja, og rett og slett svare på det jeg kanskje vanligvis hopper over… Det sitter litt langt inne, men jeg skylder på at jeg er trøtt i trynet og hopper i det før jeg våkner ordentlig og fornuften slår til😂

Hvordan har du det nå?

Den siste uka har vært ganske heftig på privaten, jeg har vært ganske forvirra, følt meg ganske hjelpesløs og surrete. Jeg personlig har det bra, men det er fryktelig vanskelig når noen rundt meg ikke har det.

Hvorfor gjorde du og C det slutt?

Vi forteller hvorfor i podkastepisoden der han er gjest. Søk opp Sykt Ærlig med Martine der du finner podkast, så kan du høre episoden! Den er veldig fin❤️ OG! Til dere som tror det er nå, hehe, alt er finere enn noen gang mellom oss nå. TAKK OG LOV!

Har du fillers i leppene nå?

Jeg fjernet siste rest tidligere i uken, og det var en enorm lettelse. Hun som utførte behandlingen påsto at hun ikke hadde sett et så dårlig resultat på sine seks år, og det virker som at grunnen til at det har sett så voldsomt ut og vært så heftig med meg er fordi jeg har fått en reaksjon og at kroppen min har forsøkt å støte det bort. Det betyr vel at det ikke er noe for meg, og det visste jeg jo egentlig fra før av😉 Nå er leppene mine 90 % av det de var før jeg bølla det til, og det er jeg veldig glad for. En vond og dyr lærepenge!

Fakturerer du for mer enn 50 000,- i måneden? 

Ja, det gjør jeg!

Hva syntes du om Iselin, det nyeste tilskuddet i Bloggerne?

Hvorfor er folk så nysgjerrige på hva folk syntes om hverandre?😅 Jeg DIGGER Iselin, hun er en fest av en dame, det er alltid både hyggelig og gøy når vi treffes og jeg gleder meg allerede til neste gang vi ses!

Syntes du det var fortjent at Ulrikke vant MGP?

Som C sa: Det er ikke Ulrikke sin skyld at NRK dreit seg ut. Selvfølgelig fortjente Ulrikke det, men jeg forstår at de andre artistene føler det sinnssykt urettferdig og ugreit – Det er jo helt håpløst. Men det er kjipt hvis det skal ødelegge for Ulrikke som ikke har gjort noe som helst galt. Nå håper jeg hun drar og vinner hele greia.

Hvorfor takket du nei til Paradise Hotel for et år siden og hvor mye penger skulle du få?

Jeg digger å se på det, å le fra sofakroken og underholdes ut i fingerspissene, men det er ikke noe for meg gitt, hehehe. Kan du skjønne hvorfor? Det siste der er konfidensielt!

Hvorfor er ikke du med i Bloggerne?

Hmm, ikke veit jeg! De har vel funnet det mer interessant med andre profiler sånn ting er nå. MEN, det hadde vært kult å få dele enda litt mer og vise frem livet fra en ganske annen side enn det jeg har vist hittil! Kanskje muligheten byr seg en dag, vi får se💕

Hvorfor spiller du ikke fotball lenger?

Jeg gjør det! Jeg røk leddbåndene i ankelen i november og gjør alt hva jeg kan for å rekke seriestart💪🏻

Hvorfor vil du være venn med noen som sitter i fengsel?

Fordi jeg ikke er feilfri, fordi jeg har litt mer tro på menneskeheten enn som så og fordi en dum beslutning, en kjip handling eller et idiotisk valg ikke beskriver hele deg og burde straffe deg livet ut.

Hvor mye penger bruker du hver måned?

Mer enn jeg behøver, og jeg jobber på saken. Eksakt hvor mye har jeg ikke tall på og det varierer fra måned til måned. Men! Februar = shoppestopp, de teite kjøpene jeg gjør som egentlig ikke gir meg noe prøver jeg å kutte ut og jeg syntes det er kult å spare – Så jeg prøver å spare for harde livet. Det er kult å være bevisst på økonomien sin!

Hvorfor kranglet du og C her om dagen?

Hehe, det var ikke så veldig alvorlig altså. Jeg pleier ikke å dele private og hemmelige ting på story, men jeg tenkte at det kanskje vi litt digg å se at man kunne være både litt irritert, sur og teit på Instagram når det stort sett bestod av roser, kjærlighetserklæringer og klissklass❤️

Nå skal jeg ta opp telefonen og ringe til en venninne. Kanskje du har en du burde ringt til i dag? Enten fordi det er lenge siden dere har snakket sammen, fordi det er noen som trenger det eller kanskje til og med fordi du trenger det?

Vi snakkes senere! STOOOR klem.

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg svarer på det jeg vanligvis ikke svarer på…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *