I handlekurven

Categories Inspirasjon

Reklame | Ellos

I helgen har jeg klikket meg rundt på det store internett, i både store, små, kjente og ukjente nettbutikker for inspirasjon, på jakt etter noen nye favoritter og plagg som kunne tenke seg å flytte inn i klesskapet mitt.

Jeg hadde en svært tidlig vårrengjøring i klesskapet mitt for et par uker siden (anbefales for både kropp, sinn og for mindre kaos) og nå har jeg bestemt meg for at jeg skal være mye flinkere til å kombinere plaggene jeg har, kjøpe tidløse plagg jeg kan ha i mange år og plagg jeg vet at jeg kommer til å få masse glede av.

… Ja, og nå så tenkte jeg å vise dere noen av de plaggene som ligger i handlekurven min hos Ellos. Kanskje du kan la deg inspirere eller kanskje du finner noe annet du syntes er fint? Sjansen for det er stor, for Ellos har SÅ mye fint i alle størrelser og fasonger.

Denne rå jakka finner du HER!

Buksa som passer til absolutt alt! Høye heler og sneakers. Ullgenser og paljetter. Hverdag som fest! Du finner den HER. Og bare for å nevne det… Den matcher med den sorte jakken over!

Den sorte kjolen som funker til alt. Du finner den HER.

Som sett, og alene. Fargen er helt rå og jeg syntes det er SÅ fint. Du finner jakka HER og buksa HER.

Den hvite T-skjorta som er litt mer enn bare en hvit t-skjorte! Du finner den HER og jeansen finner du HERSOM jeg gleder meg til å kunne gå kledd akkurat som dette.

Jeg trodde kanskje at jeg kom til å gå lei grønn, men ikke søren! Denne fine (og behagelige) jakka finner du HER.

Blusen finner du HER.

Bruker du koden 415414 så får du 30 % rabatt på den dyreste varen på ordinære priser (gjelder alle varemerker). Du får også 5 % ekstra på ALLE produkter med nedsatt pris – Også nyheter!
Klikk HER for å komme til www.ellos.no og for å finne dine favoritter💛 Gleder meg til å høre om hva dere finner!

 

2 kommentarer

2 thoughts on “I handlekurven

  1. Shoppestopp og mykje prat om å spare pengar osv, men likevel dette …
    🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️P

    1. Hei! Forstår kommentaren din veldig godt. Spørsmålet jeg fikk i ukens spørsmål og svar var hva jeg privat gjør for å spare penger, og nå i februar så har jeg shoppestopp og jeg sparer hva jeg kan. Jeg interesserer meg allikevel i nyheter, ønsker å inspirere og titte – Og det håper jeg er greit. Ellos er en fast annonsør jeg er veldig stolt av å jobbe med, uavhengig av om jeg i februar har shoppestopp. Ha en fin dag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *