Det har skjedd litt på privaten…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOD LØRDAG ❤️

Jeg er hjemme hos mamsen og papsen i skrivende stund og jeg har fått tatt igjen litt av den søvnen jeg har gått glipp av tidligere i uka. De blå posene under øynene mine fra i går har hatt godt av det 👆🏻 Jeg har fått flere spørsmål den siste uka om jeg har vært i slåsskamp siden det har sett ut som at jeg har hatt blåveiser under øyene, men jeg kan dessverre ikke skryte på meg noe mer enn litt lite søvn, haha!

Vi skal feire bursdagen til pappa i dag, C kommer så fort han er ferdig på trening og det verker nesten i kroppen etter en liten timeout sammen med familien min.

Den siste uken har vært ganske heftig på privaten av flere grunner, det har vært mye frem og tilbake, mye grining her og der og akkurat nå så er jeg ganske kaputt. Jeg hadde selvfølgelig tenkt til å stikke innom her i går, men etter å ha stirret inn i skjermen i over en time så fant jeg ut at det var like greit å la være. Ja, og i dag ville jeg bare stikke innom å si hei, si at det går fint og at jeg kommer sterkere tilbake straks.

Det hender man får seg en påminnelse om hvor skjørt livet er, hvor viktig det er å si at man er glade i hverandre og ikke ta noe som helst forgitt. Så i dag skal jeg logge av, være med noen av de jeg er mest glad i, i hele verden og samle opp litt krutt til neste uke.

Jeg håper du får en fantastisk lørdag, og at sola også skinner der hvor du er også. Klem i fleng, selv om jeg fortsatt ikke skjønner hva det betyr, haha!

5 kommentarer

5 thoughts on “Det har skjedd litt på privaten…

  1. Hei vakre ! random spørsmål men kjøper du hettejakker og hettegensere i herreavdelingen noen ganger? for eksempel fra NIKE? ahah hater sånn innsving på damemodellene og bare lurte på om du har noen erfaringer med det i forhold til størrelser og slik ? <3

    1. JA! Det gjør jeg, også sånne tynne svarte og hvite gensere. Liker de rett og slett bedre fra herreavdelingen! Når det kommer til hoodies så liker jeg det litt oversized så noen ganger tar jeg den størrelsen jeg vanligvis er, men ofte går jeg ned en størrelse også <3

  2. Tenker at du er så god og ærlig at jeg ønsker deg verdens største og støttende klem tilbake, uansett hvilken genser og jakke du har på deg<3 …. logg av – du er og vil forbli en sterk stemme i Norges land uansett – hilsen helsepersonell

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *