I forrige uke fikk jeg en mail fra en dame. Hun fortalte om hvor vanskelig hun syntes det er å få seg venner i voksen alder og at hun syntes det er vanskelig med hvordan man skal gå frem, og jeg er så enig. Jeg savner den tiden der man kunne leke i timesvis med noen man ikke en gang kunne snakke samme språk som på ferie, når man bare spurte “skal vi leke sammen” og gjorde det og når man kunne leke med noen, og aldri se personen igjen – Helt uten intriger eller at det var mer komplisert enn som så. Det var tider det. 

Jeg er helt ærlig på at jeg av og til kan føle på den kjipe, tunge og rare ensomhetsfølelsen. Jeg vet at mange gjør det samme, at mange savner noen å ringe, noen å ta en kaffe med eller noen å bare være sammen med, eller, at noen bare er der.

Jeg vet at jeg har skikkelig mange kule, bra og fine følgere, og derfor har jeg bestemt meg for å gjøre kommentarfeltet under dette innlegget til en liten kontaktannonse. Det er andre som har laget likende innlegg som dette tidligere og det har fungert kjempe bra, så hvorfor ikke?

Føler du deg litt ensom, har du lyst på noe bekjentskaper eller har du lyst til å strekke ut en arm til noen, så skriv da vel! Fortell om du liker å trene, lese, reise, dra på kino eller bare skravle. Legg igjen mailadressen din, snappen din eller hva du heter på Instagram sånn at de som ønsker kan kontakte deg og fortell noe om deg selv.

Jeg vet at det kan være skikkelig skummelt, men av og til så tror jeg det er verdt og ta en sjanse – Og jeg er ganske sikker på at du ikke kommer til å angre. Kanskje din nye reisekompis, bestevenninne eller studievenn dukker opp i kommentarfeltet?

Lykke til og del gjerne ❤

Du behøver bare å skrive fornavn, mailadresse og kommentar for å publisere kommentaren din. 

// Marty

87 kommentarer

87 thoughts on “Jeg søker en venn!

  1. Dette er helt fantastisk <3 Jeg er en jente fra Trondheim som bor i Oslo. Jeg er 24 år gammel og studerer på BI. Jeg elsker å trene og takker sjeldent nei til en bra fest. Add meg gjerne på snap mmarthee

  2. Jeg er 17 år gammel og spiller håndball. Jeg bor på Lørenskog! Add meg på snap: stinewest ❤️

  3. Jente 20 år fra Trøndelag, vært fint med nye venner eller bekjentskaper <3 Snap: lenambakken

  4. Hei, jeg er en 16 år gammel jente som gjerne vil ha nettvenner hvis det regnes. Bare å sende mlding på Instagram stinasirena og si at du kommer herfra hvis du vil bli bedre kjent💗

    Liker å tegne, ta bilder, drive med youtube, bulletjournale, synge, danse og ganske mye annet💗

  5. Hei, litt ute av kontekst, men er på jakt etter en sang. Du spilte den på en insta eller snapstory som du filmet av broren din. Tror sangen var koreansk, og den gikk litt sånn; sum sum sum sumbasa, dau dau dau. Håper du skjønner hvilken sang jeg mener:)

      1. Tror den heter zyn zyn om du søker på YouTube?? Tror den er russisk, om det er samme sang jeg tenker på 🙈

  6. 21, bor i Trondheim og studerer barnehagelærer. Sprudlende-glad og med på det aller meste. Elsker bøker og filmer 🙂 Insta: malinlw

  7. Jeg heter Martine, 20 år og bor i Trondheim😊 Liker å dra på kino, dra på kafe, dra til byen og ha filmkveld hjemme😊 Gjerne legg meg til på Snapchat: rocke-jenta😊

  8. Så godt initiativ 🙂
    Heter Aina, er 28 år og kommer fra en liten bygd i Nordland. Jeg elsker å skrive, og skriver blant annet dikt. Ellers er jeg veldig glad i å synge, og synger i kor.
    Er alltid hyggelig med nye bekjentskaper!
    Heter ainausensurert på Instagram, dersom noen vil ta en titt eller ta kontakt 🙂

  9. Jeg er en 22 år gammel jente fra Bergen som bor delvis på Stord og delvis i Bergen. Veldig glad i å trene, gå turer og ta meg en fest i blant 🙌🏼 Add meg gjerne på snapchat (maritaase) eller send meg en melding på Instagram (marita_ase) 💛

  10. 20 år, og studerer i Bodø!
    Glad i å trene, være ute, være sosial og elsker alt som har med idrett å gjøre (spesielt fotball)!
    mieloha på snapchat 🙂

  11. Jente/dame som fyller 40 til sommeren. Bor i Ås i Akershus. Jeg er gift og har 2 barn, men jeg savner noen å møte i blandt på kafé eller bare skravle hjemme, få besøk av eller dra på besøk til. Kjenner ikke så mange her jeg bor. Åpen for det meste og liker folk som er seg selv på godt og vondt. Send meg gjerne en snap om du vil.
    Snappen min er :Datakona

  12. Mamma til to voksene barn, den minste har en mild autisme diagnose. Er 48 år og ikke helt a4,er meg selv både på godt og vondt 😉

  13. Jeg studerer psykologi og bor i Bogstadveien i Oslo. Heter Malene og er 24 år. Eeeelsker å gå kino og drikke øl 😀

    1. Hei! Bor selv i Bærum, men drar ofte inn til Oslo. Er 19 jeg, men er venn med folk i alle aldersgrupper. Elsker kino selv, og alt av filmer og serier! Ikke spesielt glad i øl, men ta gjerne kontakt. ([email protected])

  14. Fantastisk ❤️❤️❤️ Hanna heter jeg og jeg er 27 år fra Nesodden. Jeg heter Hannasver på Snapchat!

  15. Hei. Jeg heter Sofie og jeg er 19 år! Jeg bor i et kollektiv i Nydalen og tar opp fag. Jeg søker en venninne jeg kan drikke kaffe med, dra på stand up med og som har like bra (dårlig) humor som meg! Add meg gjerne på kanelbulle19 på snap 🙂

  16. Rikke
    21 år
    Fri år og jobber på Bik Bok
    Bor i Sandvika
    Add meg på snap rikkeeekarlsen

  17. Amund, 20 år og i Trondheim.
    Artig fyr, foredragsholder og har generelt beina godt planta på jorda.
    @amund_gundersen på Insta, slide into my DMs

  18. Hei! Marita her✨ Snaaart 32år, og bor i Oslo, utdannet sykepleier. Liker å trene og ta bilder 📷 Insta: maritaseth & Fotoinsta: _m_z_

  19. Jente på 32 år fra Kongsberg.
    Liker å lage mat, gå tur,gå på kaffe.
    Glad i katter. Har 2 persere.

    Legg meg til på snappe : karianhb.

  20. Jeg tok en råsjans da jeg skulke flytte 60 mil. Bestemte meg for å finne ut litt av hva som var å finne på dit vi kom… (sønn på 13 år med på lasset).
    Jeg fant fritidsaktiviteter for oss begge via Facebook og satset på å komme inn i et miljø som passet oss. Ikke alt klaffet like bra, men 95% funket. Vi har bodd her i 4 mnd. Vi har noe meningsfullt å gå til. Fine memnesker å omgås.
    Det hjalp å legge ned litt innsats, selv om det ikke bestandig er like lett.

  21. Åshild snart 24-år:)
    Bor/jobber i Bodø. Utrolig trivelige folk her, men vanskelig å finne folk som er i jobb miljøet. Siden de fleste er studenter. Men se ikke bort ifra at du kanskje er student og vil ta kontakt? Jeg liker filmer, serier, mat, trene, synge og tegne. ELSKER vintage og loppis. Add meg på snap eller svar meg på insta – barvik

  22. Så fantastisk 😍
    Jeg er en jente på 27 (snart 28🙈) år, bor i Oslo og skulle gjerne fått meg bedre bekjentskaper å finne på ting med🥰 jeg er en sprudlende og kreativ jente som elsker å reise, og sier sjeldent neitakk til en god fest. Legg meg gjerne til på snap om du vil snakke mer : tatjanah 🥳

  23. For en fantastisk bra blogg om et egentlig viktig tema!
    Jeg er 32, og har ingen venner i det hele tatt. Har samboer men det blir ikke alltid helt det samme 😉 Bor på Gjøvik, prøver å gå ned i vekt (har gått opp pga helse) så prøver å gå en del turer. Er litt sjenert, men prater MYE bare jeg blir kjent med folk. Er veldig glad i dyr og har drevet med hest siden 1993 men har desverre en ufrivillig pause. Fotokamera er med MANGE steder og elsker å ta bilder.
    Ta gjerne kontakt på [email protected] eller send meg melding på Instagram, gry86

  24. Hei 😊. Jeg blir gjerne kjent med deg og med flere flotte damer ☺️. Bor i Ålesund og er 33 år. Utdannet vernepleier og liker blant annet å trene, synge, være med venner og familie. Mail [email protected] eller insta kathrin_100 😊

  25. 31 år, bor i Oslo og har 2 barn ( en jente på 3 år og en shiba på 4)
    Jeg synes også det er utrolig ensomt ofte og hadde blitt veldi glad om noen ville finne på noe . Jeg liker å gå turer med hund , gå på kafé , filmkvelder og mye mer. Send gjerne en mail eller noe . Min mail er [email protected].

  26. 23 år gammel jente fra Larvik:) Jobber i barnehage, liker å trene, se filmer, lese bøker , finne på mye sprell 💃 Stinni123 på både insta og snap.

  27. Izabella83 på snap 😊 sykepleier, samboer, 1 barn og husbygger 😀 Telemark.. koselig hvis noen vil bli kjent 😀😇

  28. 19 år gammel jente, bor i Bodø. Jobber og tar opp fag. Fritiden skulle gjerne blitt brukt med andre🙈 hannna.e på snap

  29. For et fint tiltak😍Jeg er 21år, studerer Grunnskolelærer 5-10 i Halden. Jobber ved siden av som servitør og ryddehjelp😊Er veldig glad i å møte nye mennesker! karolineejohnsen på insta eller microjohnsen på snap

  30. Kom over dette innlegget litt i seneste laget, men legger igjen en kommentar i tilfelle noen andre også er like treige som meg 😁

    Flyttet nylig til Asker og er veldig glad i å møte nye mennesker! Legg meg gjerne til på snap: vanjaasp

  31. Kom over dette innlegget litt i seneste laget, men legger ut i tilfelle noen andre også er like treige som meg 😁

    Flyttet nylig til Asker og er glad i å møte nye mennesker. Legg meg gjerne til på snap: vanjaasp

  32. jeg er en ung mann 1995 (24 år) som søker venner i Kritiansand regionene. Som må kunne godta den personen jeg er og ikke prøve å forandre meg. Jeg vet godt at jeg ikke altid prater så tydelig, men jeg trenner vær dag på å prate bedre.
    Min mail er: [email protected] , snap: masklok , insta: art95_marcus ,

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *