Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

✘ Jeg gleder meg til 2019! Jeg er skikkelig motivert, gira og jeg tror at 2019 kommer til å bli et rått år. 2018 har vært veldig bra, lærerikt og utfordrende – Men jeg tror 2019 ble enda råere. Watch me! 

✘ Jeg kan av og til føle at jeg savner noen å ringe til, og det tror jeg kanskje mange andre også gjør. Tidligere i dag ringte en venninne til meg og bablet i vei, og da slo det meg at jeg kanskje er litt dårlig til å gjøre det samme. Altså å ta opp telefonen og bare ringe. Jeg føler liksom at jeg forstyrrer folk når jeg gjør det, men personlig syntes jeg jo at det BARE er hyggelig. Hmm, det tror jeg kanskje at jeg skal bli litt flinkere til.

✘ Jeg har kanskje sagt det før, men jeg har tenkt på det igjen idag. Jeg har opprettet en ny Instagramkonto idag, som etter hvert skal erstatte den gamle. (Husk å følge den @Martine.halvs) I den forbindelse er det noen skikkelig rause og snille folk som har delt at jeg har laget ny konto, også er det noen det overrasker meg at lar være. Ikke det at det er verdens største greie, men for meg så handler det jo om å være litt raus! En dag kanskje de trenger en tjeneste fra meg, og da er det jo greit å ha vært litt raus tidligere. Er du ikke enig? Hmm… Som jeg har sagt før: Det er jo ikke sånn at du mister noen følgere fordi de også begynner å følge meg eller omvendt. Jeg har stor tro på det å være raus fremfor gjerrig!

✘ Med fare for å angre på dette en dag, hehehe… Er det bare jeg som syntes det er skikkelig kjipt når jeg leser en blogg fast, og når bloggen ikke blir oppdatert ofte nok? JEG VIL LESE OG JEG ER NYSGJERRIG PÅ HVA DENNE PERSONEN GJØR. Haha!

✘ I år har jeg sendt julekort! Hvor koselig er ikke det? Jeg husker godt at vi alltid sendte julekort da jeg var liten, men vi sluttet liksom med det på et tidspunkt. Herregud, det var altså så mye herk å få tatt de bildene, haha! Men, i år tenkte jeg at det var hyggelig. Jeg kom over en app som heter “Postkortet”, der man kan sende julekort fra mobilen – Og at mottakeren får det i posten. GENIALT!

Forresten… Her har du et av mange julekort forsøk jeg prater om, haha:

✘ Hvor rart er det ikke med kjemi? Ja, ikke sånn naturfagkjemi, for det har jeg aldri vært verken særlig god eller interessert i, heh. Jeg tenker på menneskelig kjemi. Hvorfor er det egentlig sånn at noen automatisk klikker og at man gjør alt annet med noen andre? Jeg har av og til lurt på om jeg noen gang har følt at jeg har klikket med en person, og at den andre personen har tenkt det helt motsatte…

✘ Jeg har blitt hekta på Wahlgrens Värld, men det ligger bare til sesong 3 på Dplay. Derfor begynte jeg å se sesong 4 på Dplay.se, men plutselig så går det ikke an å se på svenske Dplay i Norge?! Jeg vurderer å sende en mail til Dplay og si at det er krise, hahaha. Har noen tips til hva jeg kan gjøre og hvordan jeg kan løse denne krisen?😂

✘ I går sammenliknet noen bloggen min med VG og Dagbladet. Eller, de mente at det var akkurat det samme. Grunnen var at jeg mente det var synd at VG og Dagbladet fokuserte på Farmen i stedet for Fredsprisen. Da mente de at vi skriver om det som folk interesserer seg for og er opptatt av klikk, og at jeg derfor ikke burde si noe, for jeg hadde jo heller ikke skrevet om fredsprisen… Selvfølgelig skriver vi alle om hva vi tror folk vil lese, men jeg tror man kanskje glemmer at blogg egentlig er en online dagbok, og ikke en stor avis som får statsstøtte. Hadde det enda vært så vel si!

✘ Jeg er så i tenkeboksen med alt om dagen. Jeg tenker mye over livet mitt, prøver å finne ut av ting og er bare skikkelig keen på at ting skal være BRA. Ting trenger overhode ikke være perfekt, men jeg føler at jeg må få på ting litt på plass og at jeg må utfordre meg selv enda litt til på privaten.

✘ I går begynte jeg å se en ny serie og jeg har gledet meg til å se på den i hele dag. Og, det er en norsk jente i hovedrollen! Faktisk er hun fra Drøbak og har gått i klasse med kjæresten til broren min. Hvor rått er ikke det? Sjekk ut The Truth About The Harry Quebert Affair på Tv2 Sumo! Det skal hvert fall jeg gjøre nå…

Vi snakkes✨

// Marty

6 kommentarer

6 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

  1. Hei! Jeg vil bare si deg at jeg liker deg så fantastisk godt! Du virker så utrolig jordnær, morsom og EKTE, og for å være ærlig så føler jeg at jeg er veldig lik deg i personlighet, men at jeg holder igjen… og det er vondt. Derfor er det så deilig å lese bloggen din, og jeg vil bare si at jeg heier enormt mye på deg. Tusen takk Martine <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *