Hei, og god mandag❤️ Kreativ tittel, eller hva?!

Det kunne virket som en helt vanlig mandag om jeg skulle bedømt det utifra hva jeg ser ut av stuevinduet. Det er barn ute i gatene, sola skinner, C trener på terrassen, folk går tur med hundene sine og jeg sitter og jobber. Forskjellen er at ingen er nære hverandre, folk bytter side når noen kommer mot de og ting er generelt litt rart. Litt trist.

I dag er første dagen jeg har kjent på at det er nok. Jeg har vært både fortvila, lei meg, sint og enda litt mer fortvila siden viruset kom kastende over oss, men i dag er jeg bare tom. Jeg vil ha tilbake livet mitt igjen. Hverdagen min. Pliktene mine. Jeg vil være trøtt i trynet om morgenen fordi alarmen ringer grytidlig, jeg vil sitte og fryse i en hockeyhall, jeg vil kjøpe smoothien min, klemme vennene mine og jobbe, som normalt.

Jeg er neppe alene, og jeg håper det er greit å si det, selv om det muligens virker litt overfladisk for mange. Det er uviktig i forhold til liv og helse, men det er jo hverdagen min. Livet mitt. Og jeg savner den tiden der det største problemet vi hadde var at NSB bytta navn til VY. Jeg skulle nesten ønske at det snart skulle rullet en russebuss forbi vinduet mitt også liksom. Men bare nesten. 

Nei, det er rart nå, men det er heldigvis mye fint også. Som for eksempel at C og bestekompisen hans står utenfor vinduet og viser frem barisen mens de plystrer på meg(😂), skjønner godt hva de plystrer på:

HAHA!

Nei, det er heldigvis mye fint fortsatt, selv om det er lett å glemme det et øyeblikk eller tre. Ja, som for eksempel at vi har vekt grillen vår til live igjen og at vi skal ha muligens det aller beste jeg vet til middag. Grillribbe, poteter, salaten min, grillet mais og digg. NAM!

Ja, og snart skal vi dele noe både fint og gøy med dere💕

Nå skal jeg se en video på YouTube som jeg har tenkt på i hele dag. Jeg håper at du har det greit, at du har noen fine ting du kan tenke på hvis du er litt deppa eller lei og at du husker på at du er suveren. Selv om ting rundt oss er litt rart.

Jeg sender en giiiiigaklem fra meg og den nyankomne kvisa mi som jeg gjemmer under dobbelthaka på bildet😂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *