GOOOD MORGEN & god fredag❤️

Det skal sies at jeg ikke var like munter da alarmen ringte i natt og når jeg måtte brekke meg løs fra senga, få på meg fillene og sette nesa mot Gardermoen, halvveis i søvne og diltende etter svigermor.

Nå begynner det derimot å hjelpe på, men nå føles det tross alt ut som at denne dagen har vart i en liten evighet allerede! Hittil i dag har jeg reist, jeg har sutra litt til meg selv for at jeg ikke liker kaffe, jeg har duppet litt av der det har duppes av kunnet og jeg har så vidt åpnet munnen.

Trøtt eller ei: Jeg gleder meg masse til en liten helgeflukt!

Jeg og moren til C er på vei til Østerrike, nærmere bestemt Klagenfurt. Vi skal se C spille landskamp(er) i kveld og i morgen. I kveld er det Østerrike som forhåpentligvis skal slås, og i morgen er det enten Danmark eller Frankrike. Resten av tiden skal vi traske rundt i Klagenfurt, spise digg mat, sove (please) og skravle. Vi har blitt gode på disse turene etter hvert, og de er alltid innholdsrike, lærerike, kule og fine! Jeg håper det blir mange fler.

Jeg og C har vært i ganske mange land og spennende byer de siste årene, men vi har nesten ikke vært i noen av de sammen. Hvert fall ikke fysisk. Det har gått mer i en klem etter kamp, fem minutter her og fem minutter der. Men, det er sånn det er! Vi opplever jo noe sammen, selv om vi ikke er sammen. Og det fine? Han gir meg et tupp i rumpa og en grunn til å komme meg ut i verden!

Sist jeg og moren til C var på tur så var vi i Helsinki og jeg hadde jobb til opp under ørene, jeg så omtrent mer av mobilen min enn jeg gjorde av Helsinki – Og det gidder jeg ikke denne gangen. Så nå skal jeg klappe igjen macen, si hei til Klagenfurt om en halvtimes tid og ta tidlig helg. Luksus!

God helg! Og du? Jeg håper du gjør noe bra for deg selv i helgen, lite eller stort ❤️ Klem herfra!

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg reiser…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *