Denne må du teste!

Categories Blogg, TIPS!

GOD TORSDAG! Jeg håper at dere har det fint og at onsdagen har vært bra hittil 🌻 I forrige uke spurte jeg hva dere vil ha mer av på bloggen og jeg fikk en haug av gode svar. Makan til mange kreative folk! 

Jeg tenkte derfor at jeg i ukene fremover rett og slett skal innføre en “tips-spalte”. Både med produkter, ting jeg har vært så heldig å lære og kanskje med ting dere kan lære meg!

Denne uken tenkte jeg hvert fall at jeg skulle tipse dere om noen av produktene og varene jeg har sverge(r)t til:

 

✘ Jeg har falt pladask for denne. Jeg satt hjemme alene fredagskveld og var så både lat og fysen. Jeg gadd ikke å dra på butikken, men trasket bort til fryseren og endevendte den. For noen helger siden sov mamma og lillesøster her, og da gikk mamma til innkjøp på denne. Flaks for meg, for jeg har fått meg en ny favoritt. 

✘ Da jeg var liten elsket jeg husholdningssaft. Da jeg kom over denne på butikken her om dagen tenkte jeg at jeg skulle gi den et forsøk, og den har siden da vært en god konkurrent til Pepsi Maxen. Det sier litt. 

✘ Jeg elsker en naturlig, fin og glødene look. Jeg tok meg selv i at det hørtes ut som at jeg var med i en reklame i det jeg skrev det, og rødmet faktisk litt. Uansett, jeg sverger til denne. Jeg blander den inn eller påfører den etter foundation og det gjør at jeg ser mye freshere ut! Hvis jeg ikke skal sminke meg en dag, men allikevel har lyst til å gløde litt er det genial da også. OOOG! Den har en fin pris. Ja, jeg burde kanskje vasket den eller noe sånt før jeg tok bilde – Men det går bra.

✘ Jeg elsker rød neglelakk, men jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt skuffet over at den ikke blir som jeg vil eller over at den forsvinner fortere enn det går å ta den på. Jeg kjøpte denne for noen uker siden har har brukt den siden da. Jeg digger fargen!

✘ Jeg spiser muligens Norges kjedeligste taco. Og ja, jeg spiser ketchup på taco. Jada, det er mulig. Men! Forrige helg spiste vi taco hos noen venner av oss og de serverte denne. Altså…🤤 DEN VAR ALTSÅ SÅ DIGG! Den var nesten så digg at jeg vurderer at det er middagen i dag.

Bare hyggelig, sier bare jeg. Livet ditt ble akkurat litt diggere, haha! Rop ut hvis du vet om noe jeg burde teste. Vi snakkes ☀

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Denne må du teste!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *