I skrivende stund sitter jeg i bilen med macen i fanget. “Bruises” med Lewis Capaldi spilles over høyttalerne, C kjører, vinterjakkene ligger bak i bilen og sminkepungen ligger igjen hjemme. Vi har ikke så mye tid, men vi har litt tid, og den skal vi utnytte til det fulleste.

Vi er nemlig på vei til fjellet, for å tilbringe kvelden, morgendagen og mandagsmorgenen der, før pliktene kaller igjen.

Det står ingenting annet på planen enn god mat, søvn, kliss og klass. Jeg trenger det nå, og det tror jeg at han også gjør. Så nå skal jeg logge av og skravle om alt og ingenting. Noen viktige beslutninger skal tas og jeg skal bare være, med verdens beste fyr. Med mobilen på flymodus.

Jeg håper dagen din har vært fin og at du husker å logge av litt, sånn innimellom ❤️ Vi snakkes.

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg logger av

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *