Jeg kommer sterkere tilbake!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Sånn ser en kaputt Marty ut. 

Jeg har forsøkt å starte dette innlegget flere ganger. Hodet er tomt og jeg har ikke peiling på hva jeg skal skrive. Jeg vil, men hodet spiller rett og slett ikke på lag akkurat nå. Jeg er skikkelig sliten og jeg har ingenting å komme med. Men, sånn er det noen ganger. Vi har vel alle de dagene eller øyeblikkene… Det har hvert fall jeg, haha!

Jeg tror derfor at jeg faktisk nøyer meg med et hei idag, for jeg har rett og slett ikke noe mer å by på.

Jeg håper at dere har det bra og at dagen deres har vært fin. Jeg kommer sterkere tilbake etter å ha drukket litt Pepsi Max og etter å ha sovet litt 🖤

// Marty

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg kommer sterkere tilbake!

  1. Innimellom blir det for mye, og kroppen sier i fra! Ta tiden til hjelp, og slapp av… Vi er her når du er tilbake for fullt, i ditt vante “jeg”! 😉

  2. Hei på deg 🙂 det er bare et tegn på at du er et menneske og ikke en maskin. Ta godt vare på deg selv,lag deg en stor kopp med kakao og sleng beina på bordet.

    Masse god bedrings klemmer er på vei.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *