Jeg kan nesten ikke tro det

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Nå kan jeg endelig dele det. Vi har gått rundt med både sommerfugler i magen, klump i brystet og nervene i høyspenn i ukesvis. Det begynner å bli et par måneder siden interessen kom, snart tre faktisk, men vi tenke egentlig ikke noe særlig på det. Det var liksom litt for godt til å være sant.

Innimellom der har det vært interesse herfra og derfra, helt frem til nå, og jeg har blitt godt kjent med flere aktuelle steder gjennom Google gjennom sommeren. 

En lørdag i starten av juli siden satt vi på hytta da C fikk telefon. Da trodde vi at det gjaldt en annen klubb som var veldig interesserte, men det viste seg å være de vi egentlig ikke hadde turt å håpe på. Jeg reagerte sånn som dette:

Haha 😂

Siden har vi gått med en klump i brystet og vært sjukt spente. To dager senere hadde C et møte med sportssjefen, og siden har det vært frem og tilbake, mye venting og mye spenning. Det har vært snakk om andre alternativer underveis, men vi har hele tiden visst hva vi har hatt lyst til. Du veit, jeg sier at vi spiller ishockey, ikke sant. HAHA! 

De siste ukene har mildt sagt vært turbulente, og samme dag som jeg fikk påvist celleforandringer, fikk vi beskjed om at de ville ha han. Det har vært en berg og dalbane av følelser, og jeg tror egentlig ingen av oss har landa enda, til tross for at vi nå har visst det noen uker. Jeg har hvert fall ikke landa. Han er jo så rolig og sikker. Kontrakten ble skrevet under for tre uker siden, og det har føltes helt riktig og veldig gøy. Og vi gleder oss enormt… 

For ja… Vi skal flytte til USA vi. Etter OL-kvaliken, og mot midten/slutten av september så drar vi til Los Angeles. Der venter AHL og camp med Ontario Reign. Swamp Rabbtis (ECHL) er affiliate team med Ontario Reign, og kontrakten innebærer også spill der. Alt kommer jo egentlig an på foreløpig, så dette blir veldig, veldig spennende! Swamp Rabbits holder til i Greenville, i South Carolina. Det er mange faktorer som spiller inn, og det skal nok bli en del del reising og pendling. 

En ting er hvert fall sikkert, og det er at dette blir et eventyr, at det blir beintøft, innholdsrikt og veldig, veldig gøy. Jeg er så stolt av C og alt han får til. Jeg tror ingen vet hvor mye han ofrer, hvor dedikert han er og hvor mye tid han legger ned for å nå drømmen sin, og han fortjener dette mer enn alt.

Jeg gleder meg innmari til å bli kjent med USA og til å ta fatt på et nytt kapittel i livet sammen med verdens fineste fyr.💛

Følg meg på Instagram @martine.halvs

 

15 kommentarer

15 thoughts on “Jeg kan nesten ikke tro det

  1. Oi! Masse gratulerer! ❤️ Håper dere får det fint der men håper du fortsetter å legge ut innlegg for du er en inspirasjon for meg, og vise at man er bra nok som man er! ❤️

    Takk for at du er den du er, og MASSE lykke til!

  2. GRATULERER!
    Jeg unner dere dette sååååå mye! Skikkelig gøy å høre dette, jeg gleder meg til å følge dere på reisen. Dere står på BEGGE to, og dere er så gode mot hverandre som ikke begrenser hverandre, men heier hverandre frem. HEIA HEIA dere <3 Masse lykke til!

  3. Så utrolig gøy! Du kommer til å ELSKE LA, bodde der i 3 år selv – bare skrik ut om du trenger tips!

  4. Sååå spännade! Vilket äventyr ni kommer få dela! <3 Förstår att han offrar mycket och att satsningen kräver en hel del av honom, men det gör du också. Så grattis till er båda som får den här möjligheten, önskar er ett härligt, roligt, spännande, pirrigt, lärorikt och givande äventyr! Kram!

  5. Så gøy! For er Liv!:)
    Kjente på et stikk av misunnelse- for Gud så gøy å få oppleve alt dette!

    Blogg masse fra «over there», så gleder jeg meg veldig til å følge med, og heie på dere! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *