Jeg har gjort det store!

Categories Inspirasjon

Reklame | kay/day by Kappahl

– Koden MARTINE25 gir 25 % rabatt på kay/day by Kappahl – 

Jeg har gjort det store. Jeg har faktisk funnet det, etter årevis med leting. Det var jo inget sjokk, at det var kay/day by Kappahl, hvor flere basisfavoritter i garderoben min er fra, skulle være de som skulle skape det perfekte. For ikke bare har de skapt en loungewear og outdoor-kolleksjon som er amazing, de har skapt den perfekte skidressen. Og ikke bare i én farge, men i tre. Ah, kolleksjonen er så, så, så fin. Og nå er jeg så sprekkeferdig på å vise deg mitt perfekte outdoor-antrekk, at vi får snakkes mer seinere… HER KOMMER DET, antrekket for en perfekt utendørsdag, i skibakken, på aketur med tantebarnet mitt, på søndagstur eller afterski. Ja, og til innekos, deilige morgener og you name it…

La oss ta en titt på vinterdressen som både er vindtett, vanntett opptil 10 000 mm vannsøyle, som puster, og som er vinterfôret. OG RÅÅÅÅFIIIIN!

Jakke HER – Bukse HER

Her ser du den på meg, som selvfølgelig måtte teste den allerede…

Jeg er minst like fornøyd som jeg ser ut, hihiiii 🤎

Og hva jeg har under? Ah, jeg trodde aldri at du skulle spørre! Ladies and gentleman… HER:

Hettegenser HER – Tights HER

Det er altså så varmt og deilig, og jeg subber rundt her hjemme, varm, god og fresh ikke sant – Og nei, jeg tror til og med at jeg må ha det blå faktisk… Linker til det her, pluss noen andre favoritter på ønskelista:

Blått sett HER – Vannavvisende beige sett HER

Hvitt sett HER – Pysj HER

kay/day er alltid fantastisk, og den nyeste kolleksjonen er fantastisk, i store bokstaver. Oi, som jeg gleder meg til å kle meg fresht, pent, varmt og kult på samme tid i tiden vi har i møte 🤎

Du finner både mine favoritter, og dine nye favoritter fra kay/day by Kappahl HER.

– Husk koden MARTINE25 gir 25 % rabatt på kay/day by Kappahl –

Snakkes, 

 

 

1 kommentar

1 thought on “Jeg har gjort det store!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *