Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOD TIRSDAG FINE💛

✗ Jeg skal ikke klage sånn altfor mye altså, men jeg må ærlig innrømme at jeg syntes vi hadde fortjent hakket bedre sommervær enn hva juli har å by på altså… Jeg burde sett på bikinier, men jeg ser på ullgensere, og det rimer ikke helt.

✗ Denne uka farter vi både litt hit og litt dit. Vi startet uka i Trysil, kjørte videre til Skien (som vi skal være i til i morgen), før vi skal videre til Arendal og Kristiansand.

✗ Hva er greia med å kaste snus ut av vinduet når man kjører bil?! Det er greit at du vil forgifte kroppen din, men du behøver vel ikke å forgifte naturen i samme sleng eller hvordan er det?

✗ Jeg er elendig til å rengjøre sminkepungen min, og det river litt i hjertet når jeg skriver det, for jeg veit at jeg burde vært MYE bedre. Nå har jeg gått til innkjøp av DENNE etter tips fra en venninne og nå er det mye enklere å vaske sminkekostene mine. Den koster 29,-, og den er superenkel! Et godt tips til alle dere andre som kanskje er like elendige som meg, hehe…

✗ Jeg har blitt voksen. Eller rettelse: Mer voksen, og jeg har lært at jeg må bruke solkrem og at det er dritteit å ikke bruk det. Ansiktet skal smøres, hver dag – Hele året. Jeg har vært en av de som har tenkt at det røde blir brunt, så det ekke noe stress, men nå har jeg blitt en av de som tenker at det er teit og latskap. Men, det er jo ikke noe fare for å bli solbrent her til lands akkurat nå, hehe – MEN!!!! Smør deg i fleisen for det.

✗ Jeg blir like sjokkert hver gang jeg går inn på dametoalettet og det ser ut som det er sluppet en bombe der🙃 Hva er det som gjør at noen ikke trekker ned, at noen slenger papir rundt og generelt sett bare gjør det drit nasty?😂

✗ Det er så jævlig trist når noen som ikke skal dø, dør. Det er så urettferdig at jeg ikke en gang vet hvor jeg skal begynne. Hva faen er logikken med det liksom?!

✗ “Kunne du laget et glass vann til meg?”. “Ja, seff”. Også får man lunka vann? Er det så vanskelig å ta lillefingeren i vannstrålen å kjenne etter om vannet er kaldt? Er du keen på lunket vann, kanskje?

✗ Jeg veit ikke med deg, men jeg er hvert fall sykt stolt over generasjonen min. Jeg syntes det er så mange fine, kule, engasjerte og bra folk!!! Folk bruker stemmen sin, griper mulighetene sine, tar grep, lærer, lærer bort og gjør verden til et litt bedre sted, og det er skikkelig fett.

✗ Om du er som meg og behøver ekstraskjerm på iPhonen din, som gjerne går med det i ukesvis (kanskje lenger) med både riper og hakk uten å gjøre noe med det: HER finner du bra ekstraskjermer x2 til 49,-!!!!!!!!

Jeg håper tirsdagen din er like fin som deg❤️ SNAKKES!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *