Jeg håper det går fint

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

God fredag, fra hun som skulle ut og lufte seg med en gang hun sto opp – Og som fortsatt sitter her 👋🏻

Om jeg har fått gjort mye, siden jeg fortsatt sitter her i superundertøyet mitt og blomstrer? Vel. Litt. Men ikke så mye som jeg burde. Jeg har hvert fall brukt mer tid på å se på glass, bestikk og sengetøy, enn jeg har brukt på å krysse av to do-lista mi. Og hva jeg har bestilt? Jo, 12 t-skjeer. 😂

Eller, vent. Jeg har faktisk bestilt spisebord også, og jeg trodde ikke jeg skulle være så glad for å ha gjort det. Jeg tror jeg har sett på hvert eneste spisebord man kan se på de siste månedene. Jeg har rett og slett hengt meg helt opp i det. Først skulle jeg ha (jada, jeg veit at vi er vi altså, hehe), betongbord. Så skulle jeg ha svart marmor. Så fant jeg faktisk drømmebordet, som fortsatt egentlig er drømmebordet, også fant jeg ut av at det med stor sannsynlighet blir altfor stort, så skulle jeg ha lys marmor og deretter begynte jeg å leke med tanken om lyst tre. Og til tross for at vi er enige om at vi må og burde ha et rektangulært bord, så har jeg sett på altfor mange runde bord. Og stuebord. Herregud så mange kule stuebord som finnes! Jeg skjønner bare ikke hvorfor de ikke kan lage de identisk like i spisebord?

Uansett. På onsdag dro jeg med meg mamma og lillesøster, og vi dro for å se på spisebord (endte opp med å bestemme oss, eller meg, for hvilke dyner vi skal ha, lett kranglende med C på FaceTime). Da fant jeg et som ser ut som betong, men som ikke er det, og som kostet 1/10 av prisen av hva annet vi har sett på koster. Det var irriterende fint, og jeg har tenkt på det siden. C likte det, pappa synes at det var kjempelurt på grunn av prisen og i stad så bestilte jeg det. Om jeg plutselig skulle komme over drømmebordet om en måned eller et år, så kommer det ikke til å lugge i hjertet og det føles veldig fornuftig og bra ut.

Nå er jeg derfor veldig fornøyd, og nå er vi et spisebord og noen t-skjeer nærmere hjemmet vårt. Haha! I dag er det akkurat én uke til vi får nøklene, aka meg, og jeg er sprekkeferdig. 1,5 års ventetid er snart over og det skal bli veldig bra – På mange måter ❤️

Og ja, jeg viet nettopp et helt innlegg for å snakke om spisebord, og det var veldig befriende. Det blir en del av det fremover, og det håper jeg dere tåler. Jeg synes hvert fall det er helt magisk å ikke bare snakke om hjemmekontor, korona og enda litt til korona.

Her er forresten tre ting på ønskelista: 

– Vi har jo ikke peis, men levende flammer i en litt større skala enn stearinlys kan vi jo ha. Derfor ønsker jeg meg DENNE

– Jeg tror vi skal ha DETTE speilet –

– Vi skal verken ha, eller har valgt å bruke plass til TV-bord, så vi skal heller ha DENNE hylla, eller en som er veldig lik –

Ønsker deg en nydelig fredag videre! Jeg skal løfte på rumpa og komme meg ut nå, før jeg skal jobbe litt til og benke meg foran TV-en for å se kampen til C. Han fikk seg en trøkk forrige helg, men han skal prøve seg i dag og jeg håper at det går like fin(t) som det han er.🤍

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *