Noen favoritter fra favorittkategorien

Categories Inspirasjon

Reklame | Ellos

GOOOOD BLACK FRIDAY 🖤

– Koden 425421 gir 33 % på alle ordinære varer (også varer merket med Black Week) + 5% ekstra på supershoppen –

… Fra hun som elsker at Ellos har en egen kategori som heter Nattøy & koseplagg, og jeg tenkte at det er perfekt å dele mine favoritter fra favorittkategorien, månedens fast rabattkode hos Ellos og noen av de deiligste plaggene fremfor den mørkeste, men kanskje koseligste årstiden vi har.

Vi begynner med den fineste vi. Altså, den er SÅ fin! Du finner den HER fra størrelse 34 til 52.

Jeg digger DETTE! Kult og comfy. Det finnes også i flere varianter, så klikk deg inn for å finne den du liker best!

Nå veit jeg ikke med deg, men jeg kan tenke meg å bare slenge på skinnjakka, så har jeg søndagsantrekket klart, hehe! Du finner det HER.

Og i svart HER… Skroll litt ned, så finner du toppen også!

DENNE har jeg digget siden jeg klikket den hjem i fjor 💙

Rosa genser HER – Bukse + Genser under HER

Om du digget noe av dette, eller vil se på alt det andre Ellos har å by på så kan du klikke deg inn på Ellos.no HER. Bruker du rabattkoden 425421 så får du 33 % på alle ordinære varer (også varer merket med Black Week) + 5% ekstra på supershoppen 🖤

GOOOD fredag! Klem fra meg.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *