Her ligger jeg. Huden er varm etter enda en dag i sola, håret mitt er fullt av saltvann, kroppen er full av aftersun og jeg vurderer om jeg skal snike meg til en powernap eller ikke.

Vi ligger en time foran dere hjemme her nede og jeg elsker det. Faktisk kunne jeg ønske at jeg alltid lå en time foran, for det passer meg helt utmerket. Det føles litt som at jeg har fått en time ekstra i døgnet.

Jeg har det skikkelig fint. Jeg, som egentlig elsker å sove, har vært tidlig oppe hver morgen. Jeg spiser frokost, trener og så ligger jeg i timesvis på en flytemadrass i bassenget. Kanskje tusler jeg over sletta og ned til havet for å bade, kanskje tar jeg meg en is eller kanskje jeg kaster litt ball med lillesøster.

Livet akkurat nå er med andre ord skikkelig fint. Mobilen ligger inne i stua hele dagen, fregnene på nesa blomstrer for fullt og nå er det bare en ting som mangler før livet er komplett, og det er at C ankommer 🖤 Både han og den yngste broren hans kommer hit i kveld, og det kribler i magen av å tenke på det. To hele uker til med dette livet. Jeg er heldig!

Egentlig så ville jeg bare stikke innom å vise dere utsikten fra rommet mitt i huset, fortelle litt hva som skjer, eller hvor lite som skjer og si at jeg håper at dere har det bra der hvor dere er.

Jeg håper at dere bader uten å bry dere om rumpa er fin nok, jeg håper dere soler dere uten å tenke på om magen er flat nok og jeg håper dere nyter det dere kan. Ja, og takk til alle som er på jobb der hjemme, og som sørger for at ting går rundt – Selv om det går litt trått.

Klem fra Kypros!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *