Wow. Hva skal jeg egentlig si?

Jeg har de siste månedene, eller, det har vel fort blitt det siste halve året, skrevet om en Mr. X. Jeg har fortalt en hel del, men jeg har også holdt en hel del privat. Det var egentlig aldri planlagt at Mr. X skulle bli Mr. X, og at det skulle bli et hemmelig kallenavn på C.

Da vi var på besøk i Norrköping i oktober kalte jeg han bare for Mr. X, fordi han var eksen min. Når det viste seg at nesten ingen skjønte det, så ble det bare sånn og han har fått være Mr. X frem til nå.

Men, nå vil jeg ikke holde det hemmelig lenger. Nå er nemlig ting skikkelig fint. Jeg smiler. Jeg ler. Jeg har det bra og jeg er forelska, og det har jeg vært en god stund.

Så ja, vi er kjærester og det er jeg skikkelig glad for ❤ Ca. så glad som på bildet over.

// Marty

30 kommentarer

30 thoughts on “Ja, vi er kjærester

  1. Har tenkt så mange ganger «åå, tenk om det er C som er Mr X, det hadde vært såå koselig!». Gratulerer så mye 🥰🥰 dere er fine sammen!

  2. Åå så koselig❤️ Skjønte at det var noe på gang mellom dere da jeg så deg på Sparta-Frisk kampen på bursdagen din!

  3. så artig dåkk er i lag igjenn 🙂 unner dåkk alt godt framover 🙂 dåkk er ment for hverandre 😊😊😊😊

  4. Hihi, har skjønt at det var noe mellom dere igjen, har jo sett deg masse i Askerhallen 😉 Og du har STRÅLT! Koselig 🥰

  5. Hahaha hæææææææ?! HERREGUD SÅ FINT! Jeg trodde virkelig ikke at C var Mr.X! Husker jeg las innlegget om at dere hadde gjort det slutt, og passet bedre som venner?! Da trodde jeg faktisk at dere bare kom til å bli venner, for måten du skrev på og egentlig hele innlegget ga meg det inntrykket. Haha, jeg er litt målløs, men på en så utrolig positiv måte. Dere er veldig fine sammen og jeg håper virkelig at dere forblir sammen lenge! Heier på dere <3

  6. Hei og gratulerer så mye ❤ noen ganger er ting bare ment too be.
    Da regner jeg med at jeg ser deg i Asker hallen en annen gang og da skal jeg be om den klemmen jeg aldri turte å be om sist.
    Ønsker dere alt godt Marty.

  7. Hahaha fra spørsmålsrunden i november.

    “Hva syntes C om Mr. X?

    Det har jeg fortsatt ikke spurt om” .

    😂😂😂
    Gratulerer dere to <3 <3

  8. Altså, dette kom ikke akkurat som noe sjokk, hehe. At Mr. X faktisk er Mr. Ex, den mistenkte jeg for flere måneder siden, men ikke noe poeng i å grave i noe som folk åpenbart ikke er klare for å snakke om enda. Stort grattis! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *