Du må nok tro om igjen…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Her i heimen er det skikkelig mandagsstemning. Jobb, trening, jobb og trening.

Alarmen ringte tidligere enn noen av oss egentlig er spesielt begeistret for idag morges. I det den ringte var jeg sjokkert over at jeg ikke var trøttere enn det virket som, men i det jeg hadde hoppet i treningstøyet innså jeg hvor morragretten jeg faktisk var.

La oss si det sånn: Det merket han jeg bor med også. Makan. Jeg blir flau av å tenke på hvordan jeg hang med geipen og lurer litt på hvor den versjonen av meg egentlig kom fra. Snakkes aldri, takk! 

C dro hjemmefra rundt syv for å dra i et møte, mens jeg dro for å kvele morratrynet på tredemølla. Etter å ha svettet ut alt det sure dusjet jeg i gammelt kroppshår på treningssenteret og travet til toget.

Jeg har hatt flere møter idag og fått gjort unna flere ting som har hengt over meg i en liten stund, som det er nydelig å være ferdig med. Jeg har til og med signert en kontrakt, fått gratulasjon av mamsen og feiret med burrito til lunsj. Jippi!

Nå har jeg nistirret inn i macen litt for lenge og jeg kjenner at øynene verker. Siden jeg er på en så voldsom god flyt tenkte jeg derfor at jeg skulle ta på meg joggeskoa å gå til butikken. At jeg ikke gjør det oftere er jo egentlig litt flaut med tanke på at den ligger rett borti her, men i dag skal jeg gjøre det.

Idag står det ris, biffstrimler, paprika, løk og Creme Fraiche på menyen. Flaut nok så måtte jeg google hvordan jeg skrev Creme Fraiche, før jeg skrev det.

C dumpet nettopp svett og god ned i sofaen her hjemme. Om du trodde vi skulle ha mange deilige dager fylt med kvalitetstid etter at han kom hjem så kan jeg fortelle deg at det er ikke stå.

Etter middag skal han begi seg ut på dagens fjerde, jeg gjentar FJERDE treningsøkt. Makan. Jeg blir helt svett her jeg sitter og jobber, liksom.

Jeg håper at mandagen din har vært fin og at ingen møtte deg med et morratryne som mitt idag. Haha! Nå må jeg komme meg avgårde på butikken før blodsukkeret til han ved siden av meg tar igjen på meg.

Takk for at du er du 💛

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *