Hvoooor er den fra?

Categories Outfit

Jeg har siklet på denne jakka lenge. 

Skal. Skal ikke? SKAL.

Faktisk så var det en venninne som overbeviste meg. Plutselig en dag hadde hun den på seg, og mens andre kanskje hadde tenkt at “da skal hvert fall ikke jeg kjøpe den”, så spurte jeg pent om det var greit for hun at vi skal møte vinteren med like jakker. Hun var SÅ fin, og jeg var solgt!

Den har fått hengt i skapet i noen uker, og for første gang så er jeg nesten glad for at det har blitt kaldt ute.

Det siste døgnet har jeg klart å fortelle alle jeg har truffet på min vei hvor fornøyd jeg er med jakka mi, og jeg har struttet stolt avgårde hver gang noen har stoppet meg opp på gata for å spørre om “du, den jakka di, hvor er den fra?”.

Den er fra Acne, og om jeg glemte å si det så elsker jeg den. Du finner den HER og i matt sort HER.

Jeg tenkte jeg skulle dele noen andre fine jakker, som er nesten like – Til dere som ble like betatt som meg 🖤

Du finner den HER.

HER

HER

Det er så kjipt å fryse, og jeg er så glad at jeg er ferdig med å være mer opptatt av å være kul enn varm. Og jeg er enda gladere for at det finnes så mye varmt som er kult!🖤

2 kommentarer

2 thoughts on “Hvoooor er den fra?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *