Halloooo og god 1.september 💕🥰🌸

Hvordan har du det? Jeg håper hvert fall at du har det skikkelig bra, at du har noe å glede deg til og at det har skjedd noe bra med deg siden sist vi prata her inne! Om ikke, så blir det bra. Det gjør alltid det, selv om det kanskje ikke føles sånn akkurat nå. Og det kule er jo at du er enda sterkere, tøffere og råere i dag enn hva du var i går! 

Hva status er her i gården? Tja. Dagene går i hundre og helvete, vi jobber med papirer og ting vi ikke har peiling på for innreise til USA, det er magisk å ha C hjemme, sola skinner og det er masse jobb. Et lurt triks om du synes hverdagen med samboeren din er litt treig eller kjip, så er det å sende han bort titt og ofte, for da verdsetter man selv en kjip “hvem skal henge opp klærne i maskina”-diskusjon når han er hjemme, haha! Fra spøk til alvor: Jeg tror kanskje jeg setter ekstra stor pris på hverdagen sammen her hjemme nå, for det er snart lenge til neste gang. Vi skal jo forhåpentligvis skape oss en viss hverdag når vi flytter også, men det blir ikke det samme. Veit du hvor mange kamper han har oppsatt frem til sommeren? Altså… Jeg tror han har tre, fire kamper i uka jeg. Da blir’e ikke mye hverdag skal jeg si deg. Det spørs om jeg får se’n i det hele tatt 😂

Jeg fikk dato for operasjon i går, og jeg skvatt nesten når innkallingen kom. Den siste uka har jeg knapt ofret det en tanke, for det har skjedd så innmari mye annet. Jeg må si at det faktisk har vært ganske deilig, og selv om innkallelsen ble en ekkel påminnelse om at ikke alt er som det skal, så er det også en påminnelse om at alt skal bli bra. For det skal det! Herregud, jeg skal jo til USA og leve livet. Reise, oppleve og kjenne sola varme i fleisen. Egentlig har jeg ikke tid til denne driten, så det skal bli fint å bli kvitt det. Selv om jeg gruer meg. 

Jeg føler litt at jeg er i en slags boble om dagen. Vi har ikke peiling på hvordan livene våre vil se ut frem til neste sommer, og selv om det er fryktelig spennende, så gidder jeg ikke å juge og si at det ikke er krevende. Korona krydder jo det hele, eller, korona har vel egentlig skylda i det meste, men den oppmerksomhetssyke dritten der gidder jeg knapt å snakke om 😂

Avreise til USA blir i slutten av september, hvert fall på C. Jeg må vente til jeg vet hva som skjer med både papirer og kroppen min. Da reiser han, eller vi, til Los Angeles der han skal på camp med Ontario Reign. Jeg har jo temmelig lyst til å være der da, så jeg håper at det går. Men! Vi får se. Det er mye greier, og spesielt for meg med tanke på hvordan verden ser ut. Men, alt ordner seg og vi får heldigvis god hjelp derfra. 

Det pønskes for så vidt på litt annet om dagen også og det er mye gøy som skjer, så vi får se hva som skjer før vi reiser…

Jeg gleder meg veldig til å ta dere med på reisen vår, for dette blir en reise for å si’re sånn. På godt og på vondt, og jeg er sikker på at vi kommer til å oppleve mer enn jeg klarer å forstå her jeg sitter ved kjøkkenbordet og hamrer på tastaturet:

Forresten! I dag er det siste dag med 20 % rabatt på ALLE ordinære varer hos Aim’n med koden Martine20. Det betyr at de diggeste treningstrusene er på 20 % rabattos! De krøller seg ikke, de sitter som et skudd, de syntes ikke under tights, de puster og de er superkomfy. Du finner de HER 🥰 Og apropos truser… VERDENS BESTE truser har endelig kommet inn på lager igjen, etter å ha vært utsolgt i et halvt år… JUHU! Du finner stringtrusa HER (min favoritt, for den sitter så pent, gjør bena lenger og er så komfortabel at halve kunne vært nok) og den vanlige trusa HER. Den er også superdigg! Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg nesten hoppet i taket da jeg fikk varsling på at de hadde kommet inn igjen, og du skjønner hva jeg mener når du tester de 😂 Det er forresten 4 for 199,-. 

Jeg sender en klem din vei, 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Hva skjer?

  1. Hei. Skal du operere eller koniseres? Håper du skal ha en stor operasjon og ikke en konisering, fordi det er stor forskjell og du med så mange følgerne håper jeg ikke bruker større ord for mindre inngrep. Konisering er gjort på 5-15 min, gjør ikke vondt og man kan fint dra tilbake i jobb neste dag, hilsen meg som har gjort det 2 måneder etter fødsel. Høres krass ut men redd hvis operasjon er ordet du bruker for konisering så blir det nesten skremselspropaganda enn en god vei å oppfordre til å sjekke seg! Sjekk deg er så viktig men la oss ikke skremme med store ord.

    1. Hei Mia! Jeg vet ikke hva jeg skal gjennom enda, men har fått beskjed om at det er en operasjon. Hva den går ut på vet jeg ikke enda 🙂 Jeg er helt enig med deg, og det er jeg veldig bevisst på! Så fint å høre at konisering gikk så fint for deg, det er jo helt supert <3 Ha en nydelig dag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *