Hva jeg vil ha på meg i sommer 💕

Categories Inspirasjon, Outfit

a n n o n s e (adlinks)

Hellooo på deg 💛 Jeg hørte at været hjemme liknet på sommer flere steder i dag? Så deilig! Jeg er jo heldig å ha holdt liv i sommerkjolene mine og sandalene siden gradestokken viste sommer hjemme sist, og nå håper jeg jo at vi nærmer oss med stormskritt! Jeg tenkte derfor at jeg skulle dele noen av plaggene jeg har lyst til å pryde årets sommer med…

Brun sett HER – Blått sett HER

Sort kjole HER – Gul kjole HER

Gult sett HER – sort sett HER

Fargerik kjole HER – Stripete kjole HER

Hvitt sett HER – Sort skjørt som passer til ALT (finnes i flere farger) HER

Fargerikt sett HER – Pysjsett som jeg skal bruke til alt annet også HER

Rosa sett HER – Blomsterete sett HER

Rosa kjole HER – Sort kjole HER

Tubetopp HER – Sorte linbukser som passer til alt HER

Jeg håper du har en like fin som dag som alt dette til sammen 💛💕

Klem i fleng fra hun som skal drikke opp morrasmoothien og komme seg på pilates. Hvem hadde trodd at jeg skulle bli hekta på pilates? Der serru! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *