Her kommer det en litta fredagsoppdatering 💕 

Jeg sitter nydusja og nyinnsmurt, med coveret til macen klistret inn til lårene, hahaha! Litt av et bilde eller hva? Sola skinner utenfor, men det blåser til både øst og vest. Ingenting er liksom halvveis her i USA. Alt er stort, og voldsomt – Til og med været. 

C er fortsatt borte, og er denne uka i Florida for første sluttspillsrunde der. Første kamp begynner om en time, så da skal jeg tune in. Det er ikke så mye nytt på den fronten, og jeg har innfunnet meg med at vi ikke ses før 1.mai, da han i utgangspunktet skal tilbake hit for å spille sluttspill her. Eller til VM… Det kommer an på hva vi blir enige om her, som er en prosess i seg selv. 

Og jeg? Jeg lever livet i LA, jobber, trener og blir litt tøffere for hver dag som går. Jeg skal jo ikke legge skjul på at det både er tøft, tomt og rart å være aleine, men vet du? Jeg tror på mange måter at jeg aldri har kjent meg så sterk som nå. Come at me liksom. Jeg fikser dette, og jeg har det jo bra. Til tross for at jeg er inne på den tredje uken uten C her og at jeg er alene på andre siden av jorden. 

Noe av det aller fineste med dette hockeylivet er alle de fantatiske, kule og fine menneskene man treffer, og får bli kjent med. Noen krysser man bare veier med, noen blir man kjent med, noen havner på vennelista og andre får en spesiell plass i hjertet. Denne sesongen har jeg funnet det siste, og det er ingen garanti for at man gjør det.

I dag reiste den beste naboen i livet hjem til Sverige for sesongen, og det er allerede litt tommere her – Selv om jeg er heldig å ha både en svenske og to til å rocke livet med her. Det er like vondt å si hadet hver gang, og vi sto og grein utenfor her begge to i dag morges. Og jada, vi ses igjen. Til sommeren allerede, men dette kapittelet er over. De er på utgående kontrakt, og det samme er vi. Hvor de eller vi havner vet vi ikke, og om vi havner her igjen, er det sikkert at de er her, og omvendt. Så det er trist, men mest av alt så er de tårene som kommer fylt med kjærlighet og takknemlighet. Og for å være helt ærlig så føler jeg meg egentlig bare som verdens heldigste som har fått treffe henne, og få ha en bestiss som nabo, i tykt og tynt. Så ja, det er litt ekstra tomt her idag, men sånn er det. Hockeylivet. 

Lilla kjole HER – Grønn kjole HER

Jeg har forresten begynt å titte på kjoler til bryllupet vi skal i til sommeren, og har funnet disse to fine. Hva synes du? Det er ikke sikkert jeg behøver noe nytt heller, men det er uansett gøy å titte litt og få litt inspirasjon. Bryllup er jo så stas! Har du tips til en kjole jeg bare må se, så må du rope ut. Tenk at vennene våre skal begynne å gifte seg… Det er så fint det 💛 Og tenk når vi skal det! Klyp meg i armen…

I kveld skal jeg ha en hjemmekveld foran TV-en, og jeg har handlet inn til taco for en. Cheesedip og hele pakka. YUMMY! Helgen byr på tjejheng, brunsj, jobb, hockey og sol – Og om vi reiser hjem nå eller da, så er det jaggu ikke altfor mange helgene igjen av denne sesongen… 

Jeg håper helgen din blir fylt med solskinn, latter og god mat 💛 La magen puste og la for all del ikke idioter ødelegge et eneste sekund.

Klem fra meg, 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *