Hils på Caroline Nitter!

Categories Podkast 🎧

Caroline Nitter ble en av de store profilene i den siste sesongen av Ex On The Beach Afterski. På mange måter er nok hun den perfekte realitydeltakeren, akkurat så dramatisk, ekstra og mye som gjør et realityprogram som Ex On The Beach til det som det skal være. 

Caroline er like gammel som meg, og hun er veldig annerledes enn meg. Jeg vet faktisk ikke om vi er like på noen områder, og det synes jeg er skikkelig interessant. Hva har gjort henne til den hun er? Hvordan er egentlig den norske realitybobla, utenom TV-skjermen? Er det så mye drama og rus som jeg har fått inntrykk av? Hva drømmer Caroline om? Og hva tenker hun om det å delta på en sånt program, om fordommene og livet etter?

Jeg er veldig spent på dagens episode selv og på hva Caroline har på hjertet. Hils på Caroline Nitter!

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *