Bikinioverdelen finner du HER – Bikiniunderdelen finner du HER

Hei fra Skien 💛 

Vi har vært her på besøk hos familien til C siden torsdagskveld. C har fått det for seg at han skal begynne å spille golf (også), så han og lillebror skal på golfkveldskurs i kveld og de to neste kveldene. Jeg benyttet meg av muligheten til å flytte litt på meg og gjøre noe hyggelig, så jeg tok med meg jobben og ble med. Vi skal hjemover etter endt kurs på onsdag, og torsdag og fredag er proppet full med jobb. Jeg håper og tror at jeg på torsdag kan dele noe veldig fint og stort med dere også, men det kan hende at det må utsettes til neste uke! 

Jeg tenkte vi skulle se litt på uken som gikk gjennom kamerarullen jeg… 

Jeg har spist MASSE digg mat! 

… Og nesten like mye is 💛

Sjokoladefamilien + disse hodeskallene er sommerens desidert største smågodtfavoritter! 

Jeg har fått dilla på både tennis og padel… 

Denne kjolen er utsolgt, men DENNE er nesten identisk! De er ganske store i størrelsen, bare så du vet det. Jeg skulle ønske at den fantes i alle slags farger… Håper det kommer! 

Han gjør meg VAAARM i hele kroppen! Hvert fall like varm som den solbrente nesa der, hehe. 

Genseren finner du HER (den er på 50 %) og shortsen finner du HER

Jeg har fått bevegd meg masse! Ah, jeg elsker når sola skinner, når livet byr på overskudd og når jeg får bevege meg en hel haug. 

Veldig glad i disse to. ❤️ Og i vaniljeis og jordbær, hehe! 

JEG ER BESATT!!! HAHAHHA. 

Jeg følte meg som tiiiidenes mest håpløse kjæreste, venn, kollega og menneske på torsdag. Herregud… Jeg fløy rundt, beklagde meg for å oppføre meg som et hespetre og fortsatte å være det. En sånn dag, som vel egentlig var en resultat av en ukes tid med litt for mye, hodet ikke helt over vann og kaos. Æsj, sånn er’e av og til – Og det er heldigvis andre boller nå. 

Jeg har fått meg årets sommernegler 💜💙💚💛🧡❤️

Jeg ELSKER dette settet! Genseren finner du HER og shortsen finner du HER

Jeg spilte tennis én gang i fjor sommer, forrige uke spilte jeg det fire ganger, haha! 

OKEI, nok tennis. 

Jeg håper at du hadde en fin uke forrige uke, og at denne uken byr på akkurat det du ønsker deg!

Jeg håper det bare er tull at det er spådd grått og kjipt vær denne uka, og spesielt på lørdag, for da skal vi innvie den nye leiligheten med en liten gjeng. 💛 Krysser fingrene for at sola skinner, at vi kan spille volleyball i timesvis, bade og henge ute!!!! 

Jeg sender deg en stor klem og en high five – Du gjør’e bra. 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Hei fra…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *