GOOOD fredag, fint folk❤️

Denne uka har flydd avgårde, jeg husker knapt hva jeg gjorde på tirsdag og jeg har hatt jobb til opp under ørene. Men… I made it!

Nå er det fredag, tid for litt annet enn jobb, jobb og enda litt til jobb og jeg gleder meg så. Jeg tenkte derfor at jeg skulle dele helgens planer (+dagen idag) med dere.

I dag har vi tatt et stort og voksent steg i byggeprosessen av vårt nye hjem, men jeg tenkte at jeg skulle dele det med dere i et eget innlegg i morgen. Jeg har jo laget en interiør-kategori her inne, for dere som er interessert i det. Personlig digger jeg jo å følge med på sånt, å se hvor fint andre har det og ikke minst å la meg inspirere!

Men, her har dere helgens foreløpige planer:

Fredag:

✗ Møte angående planlegging av vårt nye hjem

✗ Telefonmøte

✗ Jobbe med et hemmelig prosjekt

✗ Hjemmekontor

✗ Gå tur

✗ Innom en butikk

✗ Middag + Kino med C ♡

Lørdag: 

✗ Oppdatere bloggen

✗ Levere et samarbeid

✗ Løpe eller gå meg en tur (Om det frister)

✗ Besøk av familien til C som skal overnatte

✗ Se kampen til C mot Vålerenga

✗ Norge – Spania på Ullevål

Søndag:

✗ Svare på spørsmålsrunden

✗ 2 x futsalkamper

✗ Publisere et stolt samarbeid

✗ Seriekamp

Denne søndagen blir like heftig som den forrige, så jeg må bare bite tennene sammen, haha! Heldigvis så er det DØDSGØY. Vinner vi seriekampen på søndag rykker vi faktisk opp – KUUULT. Så, det er bare å krysse fingrene og kjøre hardt 🤞🏼

Jeg håper du skal gjøre noe du syntes er gøy i helgen, og at vi ikke regner bort. Jeg foretrekker heller frost, sol og kuldegrader, enn det kjipe været som herjer ute nå.

GOOOD helg-klem fra meg 🥰

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *