Hei Malene Pedersen!

Categories Podkast 🎧

Dagens gjest er Malene Pedersen. Malene bor i Istanbul sammen med forloveden sin, den norske fotballspilleren Fredrik Gulbrandsen. Malene deler livet sitt på sosiale medier, og spesielt på YouTube. Hun deler alt fra trening, til sminke, innkjøp, tanker og hverdagslivet, og jeg digger henne. 

Malene og jeg har mye til felles, med tanke på det livet som vi lever. Jeg kan kjenne meg igjen i mye av det Malene forteller, og det er faktisk ganske deilig å prate med en som forstår på den måten som hun gjør. 

I dag blir jeg, og dere kjent med Malene, vi snakker om bryllupet som har blitt utsatt på grunn av korona, drømmene, livet i Istanbul og livet sammen med en toppidrettsutøver. Men aller mest om Malene, hva hun tenker og hvem hun er. 

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler) 💛

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *