Hallooooooo på deg 💛 

La meg bare si en ting, og det er at jeg ser bedre ut enn jeg føler meg 😂 Jeg og iPhonen min lader cirkabirka ut like fort om dagen, det er bare leit at ikke vi lader opp like fort også, hehe. Med andre ord: Jeg gleder meg til miniferie snart. Jeg er rett og slett ganske sliten og redusert, men på søndag begynner vår miniferie i Kragerø, og jeg skal holde ut til det. Alt er jo dritbra, det har bare blitt litt mye jobb, litt mye fres og litt lite pause lenge nå. 

Og selv om dette egentlig er status på…

… Så kikker vi litt på bildene fra kamerarullen i uka som gikk! Den ble jo tross alt innmari fin, tross alt.💕

Et av ukas høydepunkter var ny sesong av Eagles. Den gjør noe med meg den serien der… Da jeg så sesong 1 var det som å se livet mitt på videregående, og det er så mye som rører meg, både med hvordan ting har vært, men også hvordan ting er i det livet jeg lever sammen med C. Jeg anbefaler den på det sterkeste! Du ser den på NRK, og om du vil ha alle episodene fra den siste sesongen kan du se de på SVT. 

Et annet høydepunkt var lørdagens innflytingsfest! Det var så hyggelig å fylle leiligheten med gode venner, musikk og strandvibes, hehe.

SE så fine 💛

Jeg har spist pizza med begge hendene hele helgen, og jeg hadde aldri trodd jeg skulle si det, men det ekke så viktig med pizza denne uka for å si’re sånn. 

Det å være tante er hittil det fineste i livet jeg har opplevd. Kjærligheten til den lille skapningen der er høyere enn noe annet. 

Og gurimalla! Nyheten om at jeg har skrevet mitt andre bok fortjener en egen plass den også. Den kommer 5.august, og du kan forhåndsbestille den signert HER allerede nå. Klyp meg i armen sier bare jeg… 

Jeg har fått bevegd meg mye mindre enn jeg egentlig har hatt lyst til, men litt er bedre enn ingenting!

Jeg tror faktisk at jordbær og smeltet melkesjokolade er noe av det beste jeg veit… Ta en liten dæsj med melk i kjelen når du smelter sjokkisen! Ja, og det er søren ikke feil med marshmallows heller…😋

Jeg har forresten fått en rabattkode som gir 10 % på ALT hos Aim’n, inkludert verdens beste treningstruser. Du finner de HER. Koden er martine10 og den gir 10 % ekstra på den ganske så rå sommersalget de har nå også, bare så du veit det! 

Jeg håper at denne uka blir minst like fin som den forrige, og at sommeren gidder å by på litt bedre vær enn det er akkurat nå… Come an!

Tusen takk for at du er du. Jeg håper du veit at verden er et bedre sted siden du er her 💛

9 kommentarer

9 thoughts on “Den siste uken

    1. – Nei, jeg er ikke gravid.
      – Nei, det er ikke innafor å spørre om.
      – Du vet ikke om jeg kan bli gravid. Om jeg er syk. Om jeg har mista. Om jeg ønsker barn. Om jeg gjør alt jeg kan for å bli det. Ei heller om jeg er det, og vil holde det privat.

      Jeg har en kropp og jeg har en mage. En mage som beveger seg når jeg danser, en mage som har det mye bedre når den ikke blir holdt inne og en mage som rister når jeg ler. Slutt å spør og slutt å kommenter kroppene til andre.

      Jeg veit du bare mener det godt, men det er ikke din business. La meg slippe løs magan i fred 💛

    2. Hva er hensikten bak en slik melding? Ble du noe bedre av å sende den? Fikk du det noe bedre av å spørre? Jeg forstår ikke hvordan du kan tenke et slikt spørsmål i noen tilfeller er adekvat?

      Vær så snill – bruk energien din på å få det bedre med deg selv og andre✨

      1. Hun får jo bare andre til å reflektere på en annen måte før de kommenterer slikt på SoMe, ingen ting galt i å gjøre det. Det er kanskje ikke det svaret man ønsker seg, men det er andre mennesker som har det slikt; at de ikke kan få barn eller at det bare ser slik ut pga kroppen. Fullt lov å svare slikt for å skape refleksjon – også for å beskytte seg selv og andre🤍 (Og hun sprer jo SÅ mye positivitet når det gjelder kropp!!)

        1. Kommentaren min var rettet mot personen som stilte spørsmålet – ikke svaret til Martine❤️

  1. Jeg trodde også jordbær og smeltet sjokolade var det beste jeg visste, helt til jeg prøvde med banan😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *