En stor, stor, stor nyhet

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Dette er meg i skrivende stund. Det ser kanskje ut som at jeg er lei meg, men jeg er alt annet enn lei meg… Jeg er stolt, ydmyk, sårbar, takknemlig, vettskremt og veldig, veldig, veldig spent… 

Jeg har nemlig båret på en hemmelighet lenge. Fra og med nå er det ikke hemmelig lenger. Fra og med nå er det virkelig, og det er ikke lenger bare “mitt” – Det er også deres. Og det er det jeg har ønsket hele veien, at det skal være for dere, og for oss. For alle som behøver noe å lene seg på, for alle som tror at de er alene om å ha det som de har det, for alle som føler seg fortvila og for alle som føler seg lost. Men også for alle som behøver trygghet, gode råd, tips og en dose kjærlighet. 

For alle som vil lese tanker og refleksjoner om alt som skjer underveis fra du er ungdom til du faktisk trer inn i voksenlivet. Alle de tingene man ikke visste. Alt man trodde man visste, som viser seg å være helt annerledes og ikke minst – de små tingene som betyr mye.

Sykt Voksen – om autogiro, fittefiser og voksenpoeng – er min andre bok. Den handler om akkurat de tingene man som ung jente så gjerne skulle vite før man går videre i livet. Boken er full av gode råd og ord til trøst, og massevis av klapp på skulderen. Boken er full av ærlighet, det jeg aldri har fortalt, frustrasjon, fortvilelse, humor, kjærlighet, oppturer og nedturer.

Sykt Voksen er rett og slett full av… Livet. Av voksenlivet! Jeg har ikke bare lagt sjela mi i denne boka, men hjertet mitt, og jeg har åpnet det mer enn noen gang. Så mye at mamma som alltid har fått lese alt, ikke har fått lese den enda. Og selv om det både er skummelt og sårt, gøy og kult, så håper og tror jeg at det er viktig. For la oss snakke om voksenlivet, ufiltrert og ærlig – Akkurat sånn som det er. Oss… Voksne… I mellom. 

Sykt Voksen slippes i bokhandel 5.august, men du kan sikre deg en signert utgave ved å forhåndsbestille den allerede nå. 

– Bestill Sykt Voksen HER – 

Tusen takk for tilliten 🤍 Dette er veldig stas. 

 

 

14 kommentarer

14 thoughts on “En stor, stor, stor nyhet

  1. Wow, såå bra!! Gratulerer – og TUSEN TAKK!! Skulle veldig gjerne hatt en slik bok for noen år siden…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *