Kjære jenter og damer,

Jeg har ryddet i klesskapet mitt. Mange av tingene er brukt, men det er brukt pent. Det er brukt med omhu, det har hengt pent og alt er veldig fint.

Jeg vet at det er mange der ute som sliter litt med å få endene til og møtes, at det er mange som har lite å rutte med og som sjeldent har mulighet til og få seg noe nytt.

Jeg vet at det kanskje ikke for alle er like kult med noe som er brukt, men jeg velger og se på det som noe positivt. Vi sparer miljøet, penger og bytter på gleden av å eie det! Det syntes hvert fall jeg er skikkelig fint.

Noen av plaggene jeg har er aldri brukt og lappen henger fortsatt på, andre er brukt noen ganger og noe er brukt masse, men er fortsatt veldig fint og fortjener og bli brukt mer enn det jeg klarer.

Jeg skjønner at jeg ikke kan gi noe til alle, men én eller to, er fler enn ingen.

Under skriver jeg ned det jeg gjerne vil gi bort, så må det rett og slett være første kvinne til mølla. Jeg holder til i Asker og alt må hentes her. Det som er hentet strykes ut fortløpende!

 

– Leopard kjole str. L ubrukt fra Na-Kd –

Treningstights str. L ubrukt fra Cubus –

– Ullsokker ubrukt fra Nille – 

– Morgenkåpe str. L fra Cubus –

– Hvit myk shorts str. L ubrukt fra Cubus –

– Blå støvler fra H&M str. 40 – 

– Sneakers hvite, røde, blå str. 41 fra Guess- 

– Hvite sneakers str. 41 lite brukt fra Nelly –

– Grønn strikket genser fra BikBok str. L – 

– Rød veske (liten) fra BikBok – 

– Hvit kort pen kjole str. 44 ubrukt fra Cubus – 

– Rød bluse fra Tommy Hilfiger str. M – 

– Brunt mellom bredt belte med gullspenne str. 85 – 

– Sorte sneakers lite brukt str. 41 fra Din Sko – 

– Hvit skjortekjole fra Ellos str. 50 ubrukt – 

– V-hals genser fra Gant str. M – 

– Mørkeblå shorts stretch str. 42 fra Cubus – 

– Hvit lang pen kjole med røde/blå blomster str. L fra Forever21 – 

– Hvit hettegenser fra Zara str. M – 

– Sort skjørt stretch str. L ubrukt fra Cubus – (mitt favorittskjørt)

– Sort skjortekjole fra Cubus ubrukt str. 42 – 

– Sort t-skjorte fra Gina Tricot str. S lite brukt – 

– Grå collegegenser fra Nike str. L – 

– Slippers fra Ilse Jacobsen lilla str. 41 –

– Sort “livet er det fineste”-lue fra BikBok ubrukt – 

– Sort penbukse fra Cubus str. XL ubrukt – 

– Hvit skjorte fra Zara str. M –

– Hvit skjorte fra Zara str. S – 

– Hvit jeansjakke fra Kappahl str. M – 

– Lysebrunt belte med blå detaljer ubrukt str. 95 cm – 

– Sort belte str. 90 cm – 

– Løpesko Nike str. 39 – 

Send meg en melding på Instagram @martine.halvs ved interesse. Ber forresten pent om at kun interesserte med mulighet for henting tar kontakt💛 Siden jeg gjerne vil gi noe til flest mulig så kan det bare hentes to ting per person.

Du forblir selvfølgelig anonym.

DEL GJERNE.

Klem fra meg!

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Hei, jeg vil gjerne bidra!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *