Gratulerer!

Categories Blogg

Jeg dumpet nettopp ned i sofaen, nydusja og med en skål med tomatsuppe foran meg. Leiligheten er nyvaska, jeg også for så vidt og på TV-en foran meg surrer ukas tredje hockeykamp, hurra. Det er godt det er 18 minutters pause sånn at jeg kan få med meg The Voice mellom slaga her. Jeg strakk forresten nettopp armene i været og skrek yes, så naboene må ha hørt det når laget til C scorte og utlignet til 1-1. Jeg har blitt hjernevaska, for jeg er altså så engasjert. 

Og apropos C. I dag er det faktisk 4 år siden vi ble kjærester. Ja, og selv om det ikke bare har vært solskinnsdager og til tross for at det har vært litt kjipe perioder så er det jaggu grunn til å strekke armene i været og skrike litt yes på det også gitt.

Men, som dere skjønner er jo ikke han akkurat hjemme, så jeg får feire dagen med tomatsuppe og kamp sjæl.

Åh, kjære vene! Nå scorte de igjen. Hurra!

Jeg håper at fredagen deres har vært fin og at det har skjedd noe fint med dere i dag💝 Takk for at dere leser, kommenterer, deler og er så bra. Det gjør meg skikkelig glad!

Da gjenstår det bare å si:

Gratulerer baby, kjør hardt! 

Nei, nå scoret Lillehammer igjen. 2-2. Herregud, jeg blir illenervøs. GOD HELG!

// Marty

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Gratulerer!

  1. Gratulerer med 4 år og klapp på skulderen til C som scoret ,lekkert mål 🏆 God helg til dere begge ❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *