Hei kjære, kjære helg – Du skal bli fiiiiiin 💛

Jeg har nettopp krasjlandet hjemme etter en ganske så heftig dag. Det gikk opp for meg at jeg hadde glemt å spise på litt for mange timer, da jeg var på vei hjemover og kjeftet huden full på mannen som ringte for å spørre om han skulle lage noe mat til jeg kom hjem.

Jeg fikk rotet frem et reddende og svett knekkebrød nederst i veska som reddet siste rest av humøret, og jeg sa unnskyld for at jeg hadde rukket å kjefte både på han, jobben hans og rotet hjemme på en tre minutters lang samtale. God helg, du liksom.

Nei, nå har jeg heldigvis kommet litt til meg selv igjen, og jeg tror kanskje at det var litt mer enn blodsukkeret som hadde litt knekken. Jeg har nemlig spilt inn en podkastepisode i dag som var ekstremt tøft og som ble skikkelig, skikkelig bra, og jeg tror den påvirket meg litt mer enn jeg forsto selv først. GLED DERE!

På planen i dag står det fotballturnering med noen av våre kjære, for vi (jentene) har nemlig utfordret gutta til å spille fotballkamp mot oss. Det har vært planlagt i ukesvis og det er blodig alvor – Bokstavelig talt.

I helgen skal jeg gjøre fire ting som er viktig for meg, eller for noen andre:

✗ Jeg skal gå sminkefri heeeele søndagen

✗ Jeg skal legge bort mobilen når jeg sitter og prater med noen.

✗ Jeg skal sende en melding til en gammel venninne, som jeg vet har det litt kjipt akkurat nå.

✗ Jeg skal klare å logge av jobben og ikke stresse med ting jeg føler jeg burde gjort og som fint kan vente til mandag.

Kanskje du vil gjøre noe av det samme, eller noe annet du kanskje har utsatt eller glemt?

Nå skal jeg lade opp til å gi gutta en real kamp. Jeg håper du får en fin fredagskveld, samme hva du holder på med💓

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *