God lørdag, fra hun som nettopp har ligget en time og sett på forskjellige bad, fliser og vannkraner. Haha!👋🏼

På tirsdag var det duket for første møte i nytt nabolag. Det ble informert om tilvalgsmuligheter, endringer, status på prosjektet og andre ting vi må vite.

Det ble snakket om fliser, stikkontakter, garderobeskap, uttak til et eller annet jeg ikke skjønte hva var og jeg satt, midt blant mine fremtidige naboer, og reflekterte over hvor voksen jeg faktisk har blitt.

Det gikk liksom fra å være møte om russebuss på videregående, til å sitte i et møte for å få informasjon om stikkontakter. Blant annet. 

Han jeg har kjøpt leiligheten med kunne ikke være med, for hockey skjedde, så jeg drasset med meg mamsen, mest for at en annen også skulle få med seg alt det jeg ikke rakk å få med meg.

Jeg frykter som sagt tidligere, at det kommer til å skje den dagen vi skal få kids også, men da er det heldigvis godt å vite at mamsen stiller opp – Og at jeg stadig vekk har en grunn til å be han støvsuge, mens jeg ligger på sofaen. Du vet, ta og gi😉

Jeg er bombesikker på at leiligheten vår kommer til å bli helt perfekt for oss, og jeg gleder meg enormt!

Samtidig så må jeg innrømme at jeg syntes det er skikkelig vanskelig å skulle bestemme farge på veggene, fliser, vasker og hallo, hvordan do(er) skal man liksom ha? Vi har jo ikke peiling på sånt. Det morsomme er jo at det skiller over 100 000 fra den billigste til den dyreste doen. Jeg som trodde do, var do, liksom.

Nå har vi etter mye om og men hvert fall fått booket inn en del møter, sånn at vi kommer et stort steg videre.

Herreminn, dere skulle sett meg der jeg sto på møtet med min, C sin og de jeg skulle booke inn møte med sin kalender. Jeg er jo ganske fleksibel, men en viss annen er jo ikke det. Jaja, kanskje det blir meg og mamsen som får bestemme😂

Om du forresten har tips til noen fine og freshe fargekoder, eller maling, som jeg vanligvis ville kalt det, så tas det i mot med et stort takk👋🏼

Jeg har et litt ambivalent forhold til dette voksenlivet, og det hender jeg savner den tiden der den største avgjørelsen jeg skulle ta var om jeg skulle ha den eller den Barbie-dukken. Heldigvis så digger jeg dette voksenlivet i det andre øyeblikket, så dette blir bra det. Det gjør jo det 💗

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *