Gurimalla! Jeg er nominert til Jenteprisen 2019 – For tredje året på rad 💗 Hvor stas er ikke det a? For en ære!

Jenteprisen deles ut av Plan International Norge på jentedagen 11.oktober. Formålet er å løfte frem en enkeltperson, organisasjon eller bedrift i Norge, som engasjerer seg i kampen for jenters rettigheter enten i Norge eller ute. Og tenk at jeg er nominert – IGJEN!

Jeg er nominert sammen med en bukett fantastiske, inspirerende, tøffe, viktige og bra folk og organisasjoner, der alle gjør en forskjell. For alle som ikke kan selv. For alle som ikke våger selv. For alle som trenger noen på laget. For alle som behøver en påminnelse. For at ingen skal verken være eller føle seg alene.

Tusen takk til alle som leser, deler og som heier. Til alle som sender meldinger, til alle som kjemper og til alle som står opp for seg selv, og andre. TUSEN TAKK!

Legger ved en takknemlig klem fra meg👭

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg er nominert!

  1. Velfortjent! 🙂

    Jeg har fulgt deg en god stund, og er imponert over hva du får til! Du er et bra forbilde!

    Jeg er 15 år eldre enn deg, og er sjeleglad det ikke fantes bloggere da jeg var 21, da hadde jeg sikkert fulgt helt feile folk som bare hadde gitt meg dårlig selvtillit. Men du er så flink til å fokusere på andre ting enn kropp, at man er god nok som man er, og har gode tema i podkasten din! Det er godt å se at du kan engasjere folk ved å gjøre din egen greie. Fortsett sånn! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *