For det er fredag min venn!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

For det er fredag min venn, rekk din hånd opp i været, Jesu Kristu gir meg styrke, du er god 💕

Det virker som at været ikke orket å stå opp idag, for det er fortsatt mørkt, grått og vått ute og jeg skjønner det litt, for det var voldsomt hardt å stå opp i dag!

Heldigvis så har jeg ikke latt været smitte over på humøret, så fredagshumøret er på plass og jeg har nynnet på den første linjen over her i hele dag. Ja, utenom når jeg var på treningssenteret og smakte på både litt burpees og annen morro:

1 min gange på, 1 min løping = 20 min på mølla

10 box jump (mamsen gikk opp og ned, og det er topp det også!)

12 burpees (YOU CAN DO IT)

10 kettlebell swing

12 Slamball

Så mange push ups du klarer (bruk knærne om du må!)

x 3

1 min gange, 1 min løping = 10 min på mølla

Jeg tror det muligens er første gang jeg slenger ut en treningsøkt her på bloggen, men jeg suger til meg all motivasjon, tips til økter og øvelser om dagen, så jeg tenkte jeg skulle bjuda på litt tilbake 👋

Jeg lagrer treningsøkter i hytt og gevær på Instagram om dagen, og ber til høyere makter om at motivasjonen som har bitt meg i rumpa vil vare til jeg blir hvert fall 68 år. Ikke lenger, for da skal jeg bare bake boller, kose med barnebarna mine og drikke kakao, haha!

Utover å ha latt svetta sprute i dag og sittet i dusjen fordi jeg var så kaputt (haha), så har jeg jobba, tømt mailinnboksen og nå skal jeg ut og gjøre unna noen ærender før jeg skal kollapse på sofaen i kveld, ønske bursdagshelgen velkommen, med hjemmelagd pizza og Heksejakt på Tv 2 Sumo! Og Idol, gurimalla. Ikke glem Idol. Jeg ELSKER Idol!

Jeg håper fredagen din har vært mye finere enn været her og at helgen din blir brilliant – Det fortjener du 💛

SNAKKEEEES!

 

2 kommentarer

2 thoughts on “For det er fredag min venn!

  1. Herregud!! Først og fremst må jeg bare fortelle hvor vakker, glad og gøy du er!! Treige timer på jobb gjorde at jeg fant bloggen din på topplisten og plutselig gikk timene fort. Har nå stått å lest på bloggen istedenfor det jeg egentlig skal gjøre på jobben..hehe. Utrolig gøy å lese bloggen din hvor du er ærlig, morsom og hyggelig. Det har aldri før vært lettere å lese en blogg som din og jeg mister ikke interessen. Du snakker om ting som er viktig, ting som fenger og hverdagslige ting som man kan kjenne seg igjen i. Etter å ha lest på bloggen føler jeg meg inspirert og motivert. Jeg skriver derfor til deg slik at du kan vite hvor bra du gjør det! Takk for at du er du og at du står på!

    Jeg heier på deg!

  2. Hei fine deg 😃
    Ville bare si at jeg har virkelig sansen for deg! Du er sykt ærlig?, akkurat som poden din 😃
    Har hørt alle episodene på poden din, og gleder meg til å høre videre. Du tar opp viktige temaer, viktig at folk som har opplevd ting får snakket om det.
    Og du virker så ufattelig voksen når du stiller alle spørsmålene du stiller. Masse respekt for en så flott og tøff jente som deg!
    Du har en behagelig stemme å høre på også!
    Hadde du hatt en slitsom stemme hadde jeg nok ikke orket å hørt på alle episodene 🤪
    Ha en god helg og kos deg masse!
    Gleder meg til å følge med på poden din 😃
    Klem fra en bergenser 😃

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *