Favorittene fra Ellos!

Categories Inspirasjon

Reklame | ELLOS

Hei deilige søndag og hei på deg 💛

Det er dags for den månedlige rabattkoden og kule inspirasjonen fra Ellos. Ellos som har det meste, og størrelser for alle og enhver og som jeg er så takknemlig at jeg får lov til å jobbe med!

– Rabattkoden 435429 gir deg 33 % rabatt på den dyreste varen på et kjøp (gjelder alle varemerker) og 5 % ekstra rabatt på salget – 

Her kommer et utvalg av månedens favoritter… Og tro meg, jeg har MANGE fler, men de kan du titte på HER

Denne levde jeg i forrige sommer, og den er like fin i år! Jeg elsker lengden på armene, at den faller så pent uten å verken stramme eller klemme noe sted og at lengden er helt perfekt. Den kan brukes både på deilige middager, i hverdagen og over bikinien! Du finner den HER. Å, som jeg gleder meg til å bruke min!

Denne skjorta er både lang og oversized, og da er jo jeg solgt, hehe! Du finner den HER

Den perfekte linskjorta til… ALT! Du finner den HER fra str. 34/36-50/52. Buksa finner du HER!

Denne kommer i tre farger og du finner den HER

HVOR FIN ER IKKE DENNE? Den kommer også i sort og i burgunder… Du finner de HER

JEG ER SOLGT! Og denne t-skjorta er en drøm. Den finnes i denne i flere farger og du finner den HER.💙

Jeg legger ved t-skjorta i stort også, så du ser den enda litt bedre. Den finner du HEEER

Uansett hva du finner fra Ellos, om du vil klikke hjem dette eller noe helt annet, så gir koden 435429 deg 33 % rabatt på den dyreste varen på et helt kjøp. Den gjelder alle varemerker og gir deg også 5 % ekstra rabatt på salget! Den er gyldig frem til 31.mai. 

Håper du finner noe du liker du også 💙

Klem fra meg,

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Favorittene fra Ellos!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *